Verebilirim o parayi Ama bu gercekmi yalancimi? Ne yapmaliyim?

Verebilirim o parayi Ama bu gercekmi yalancimi? Ne yapmaliyim?

Ben olsam kendisiyle iletişime geçerim..
Devletten yardım talep ederim.. Resmi kayıt ve evraklarla her ay maddi gücüm varsa yardım ederim.. Ama bunun kayıtlı olması önemli..
Yazdığı şeyleri dilenciler de fütursuzca söyleyip, duygu sömürüsü yapıyorlar..
Kaydı kuydu olmadan ben kimseye yardım etmem, gerçekten tanımıyorsam..
Tanıdıklarıma zaten yaparım, yapıyorum..
Dürüst mu değil mi bunu bilemeyiz ya inanıp maddi olarak destek olursunuz ya da engeller gündelik hayata devam edersiniz.
Günümüz de bu tip dolandırıcılıklar oldukça fazla
Sen olsan ne yaparsin?
Ben olsam mantıklı belgeler isterim. Belgeler dahilinde düşünür ona göre hareket ederim
Cevap
8Cevap
adres versın ben bakarım hastaneye.. sorarız telefon ıle ogrenırız. pek guven olmuyor acıkcası. ama dogru olma olasılıgıda var
Cok tesekkür ederim Ama yazmadi
Sen vermek istiyorsan ver, niyetin belli en azından. Nasıl kullanır, suistimal eder mi artık o kendi problemi olsun.
Ama Ben ona yollayinca o benim banka ibanimi adimi soyadimi bilyior Ben sadece yollicam isimi biliyorum
almancısan %80 o bir avcıdır. diyeceklerim bu kadar
Cok haklisin
Bebegin sorunu ne anlamadim. Prematüre ise küvet de zaten. Ney3 ihtiyaci var?
Ben o kelime ne onu bile bilmiyordum simdi sayende ögrendim
Kuvez de olan bebege her türlü bakıyorlar. Bu nedn para istiyor?
Dur bi sorim Cok sagol bunu da Ben bilmiyordum
Yüzyüze görüşmedikçe güvenmeyin. Ayrıca valilik ve belediyeden tasdik ettirin.
Ben almanyadayim o türkiyede o yüzden napicami bilemedim
O zaman güvenmeyin derim.
Cok tesekkür ederim
Rica ederim.
İsim, soyisim ve TC isteyin. Araştırın. Duygu sömürüsüne kanmayın hemen.
Cok tesekkür ederim
Rica ederim. Bu gibi çok fazla duygu sömürenler çoğaldı. Öyle biri olmadığından emin olun ki hayrınızın doğru yere dokunduğunu bilin. İçiniz rahat etsin.
Evet bitaneside batman da yazmisti 1700 tl elektrik gelmis onu ödermisin diye babam engelli demisti
Tamam ihtiyacı olanlar tabiki var ama bunu teyit etmemiz lazım. Belki para bizim için çok bişey değil ama gerçekten ihtiyacı olan birine gitmesini tercih ederim.
Senin yüreğinin temizliği olur bu o eğer üçkağıtçıysa Allah ondan misliyle çıkarır
hastane bebklerden hiç bir sekilde para talep etmıyor ver hastanen adresını söle
Kesinlikle güvenme.
Gurbeticmisin abla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?