Yurtdışında herşeyin mükemmel olduğunu mu düşünüyorsunuz?

6 senedir İngiltere de yazılımcı olarak çalışıyorum, aldığım maaş 4000 bin sterlin. Kira nerdeyse 2000 sterlin. Geriye kaldı 2000. Eee ekmek su fatura doğalgaz 1250 sterlin. Ailenle yaşıyorsan geriye kalan 750 de gider. Aynı hesap arkadaşlar. Sadece telefon ve arabayı uyguna alıyorsun o kadar.. gerisi gerçekten hep aynı..
Yurtdışında herşeyin mükemmel olduğunu mu düşünüyorsunuz?
Yurtdışında herşeyin mükemmel olduğunu mu düşünüyorsunuz?
Cevapla