AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
Helal olsun sana. Senin gibi esi varmis, binlerce kez şükür etse azdir. Ama kiymet bilinmezsiniz.
Yok aslında evlilik olarak çok mutluyum kıymetimi bilir değer verir sever sayar önemser ama para konusunda böyle. Kimse dört dörtlük değil. Beterin beteri var sırf bu sebepten yuvamı dağıtsam gelecek olan daha mı iyi olucak düşüncesinde oldum hep. Evlilik idare sanatı diyip devam ediyoruz ☺️
Mutluluklar. Bu arada, soyleme parani. İlerde ev araba veya baska bir yatirim yapmaya kalkinca, dusununce soylersin.
Kimseye söyleme, git yatırım yap bişey yap kendin kullan
€ ya yatırım yapıyorum kimse bilmiyor ama içimde huzursuz eşimden bişey saklamayı sevmiyorum ama söylersem de bu parayı da 1-2 . 1-2 bitirir
Söyleme. Yarının garantisi yok. Kendi emeğinle biriktirmişsin, kötü günlere sakla
Valla bravo. Harcayacak yerin yoksa söyleme. İlla acil bişey çıkar ya da zor bir zaman gelir, iş görülür
Söyleme biriktirmeye devam
Bence de
👍🏼
Ohaaaa 137 senedir evli misiniz 🤣🤣🤣
2018 ekimden beri evliyim
Bacım hergun markete gidip o alışverişlerde arttırdığını söylediğin 1 liralıklqri biriktirerek 50 bin toparladiysan 137 yıl lazım 😉
Aslında anlatmak istediğim 1-2 küçük büyük demeden biriktirdim.. gezmeye gidiyorum dedim gitmedim aldım sakladım bebeğim oldu takılar geldi ona vermedim biriktirdim kuaföre gidiyorum dedim 500 aldım kuaföre 100 verdim vs vs vs demek istediğim küçük büyük dikkat etmeden köşeye attım markete gittim artan kuruşları biriktirdim diğer yaptığım yorumları okursanız anlarsınız
Anladim zaten sadece verdiğin örneğin absurtlugunu dile getireyim dedim
Ama için rahat olsun sorun olacak bisey değil tabi öyle her kuaförde 400 lira gibi uçuk bi fark gommeyeymişin eyiymis dersin şunun için şu kadar lazım ama sen şu kadar ver ne olur ne olmaz fazla bulunsun sorun olmaz ama abartma ki vicdan yapma boyle
Ya abla sen küçük küçük biriktirmemişsin.. adama surya gitcem bu ihtiyacım var demissin onları yerine getirmeyip biriktirmissin.. senin yaptigin dolandiricilik.. iyi ki ben erkek degilim.. paranın yarısını adama ver
Sakın söyleme kendini güvende hissedecek bi pran olmalı her zaman
Söyleme hiç gerek yok
İçim içimi yiyo ama söylemiyicem galiba 😭
Sadana mısın kız ihtiyaç olur o zaman verirsin durduk yere söyleme tabi
Ah ben de 1 lira 50 kuruslari biriktirsem de bi 50 bin de bende olsa..
Ufak ufak biriktirdim 50 kuruş 5 TL 50 TL 500 TL diye diye biriktirdim TL yi € yaptım € 7-8-9 du şu an oldu 15 bozdum TL yaptım para Haliyle katlandı
Hayır niye üzülüyorsun
Gizlediğim için kötü hissediyorum üzülmüyorum aslında
Paylaşma bence para gidecekse söyleme
Ewet gider bir şekilde gider bir kerede gitmese bile zamanla gider bana gücenir rahat davranır yine de biter
ona soyleme sakin o para senin
Onun parası onun parasını biriktirdim 😥
tamam ama harcamamissin sana vermis o parayi soylersen elinden alir aklini kullan bosanirsaniznbir gun kullanirsin
Oha kocan seni hak etmiyor kral tebrikler #respect
Eşimden razıyım sadece bu para durumundan memnun değilim yoksa bende onu oda beni hakkediyor ☺️🙏🏻
Eşiniz aylık 15 bin tl falan mı alıyor bu ne ya 😅
15 olmasa da maaşı iyi kiramız yok eşim tek erkek ben tek kızım vs vs aileler destek
Ooo harika.
nasıl rahat ediyorsan onu yap hayat senin
🙏🏻🙏🏻
ne kadar zamanda biriktirdin.
2,5-3 sene
birikimini tl de tutma.
€ da yaptım her zaman
Dursun dursun zor gunler için helal olsun ama
Teşekkür ederim
iyi biriktirmişsin de bence söyle
Söylersem o para da çöp olur ama bana güvenir rahatlar
para çöp olamaz onun bulamayacagı bir yere sok arasın dursun anca evi itiyacın olunca benden iste dersin söyle para saklama ama sadece benden iste ben veririm de yerini bilmesin
:))) ruh hastasisiniz
Nedennn 😂😩
1 tl veya 50 kurus biriktirerek :) 50 bin tl nin biriktigine inananlar ise canım hos senin sucun yok :)
Aslında anlatmak istediğim 1tl 50 kuruş değildi ufak başlayıp büyük biriktirdim demek istedim 1-5-10-50-100-500 demeden köşeye attım yorumları okursanız nasıl biriktirdiğimi anlattım kuaföre gidiyorum diye 500 alıp 100 harcadım fatura 700 geldi diyip 400 ödeyip gerisini sakladım bebeğim oldu takılarını eşime vermedim sakladım vs vs vs € ya yatırmıştım hep 100 TL oldu gidip 10 € yapmıştım € 7-8-9 ken alıyordum € oldu 15 bozdurdum bu şekilde para katlandı. Anlatmak istediğim 1 TL 50 kuruş derken minik minik atarak başladım
gene olmaz abicim matematik biliyorsaniz olmaz :)
Napim abi parayı çıkartıp önüne mi serim bide olmasa niye var diyim sapıkmıyım
:)))) 1 sene sevgili 3 yıl evli :)
4 yılda 48 ay yapar :)
50 bin biriken :)
yani ayda 1000 tl den fazla kenara para attin :)
ki buna nisanlilikda dahil :)
eee 100 faturadan artti 300 kuaforden 50 marketten vs :)
eee buna 50 kurus 1 tl de var :)
yani ikimizden biri aptal degilse buna inanmaz :)
ha sen boyle boyle birikti diyorsan buyuk bir saglik sorunun var haberin olsun
Vicdan yaptıysan söyle
Evet yaptım sanki ondan gizli çok kötü bişey yapıyormuşum gibi hissediyorum
Güvenmiyorsan söyleme bence
Güvenmiyorum yemek ister
Söyleme hatta bir önerim var
Niye kızsın sevinir adam
Kızmaz bilirse herşeyde bana güvenir savurur
Söyleme bilmeyi hak etmiyor
Aynen öyle düşünüyorum bilirse bana güvenir rahatlar savurur yine
Söyleme at bankaya dursun yine sizin sonuçta
Ewet bizim için
Neyin vicdan azabı? Saçmalama lütfen ya
Şunun vicdan azabı onun parasını ondan habersiz biriktirdiğim için
Şu an borçtaysa çok yüklenme ama o parayı da söyleme eşine çünkü anında tuz buz olur
Ondan korkuyorum bende zaten 😒
Ona küçük süprizler yap tofaş hediye et :)
Bi lira elli kuruşla mı geç dalganı
Söyleme, karılarla yer 50bini yoksa
He yok öyle bi adam değil tam tersi fazla düşkün yapışık herşeyinden çok razıyım Allah’da ondan razı olsun sadece para idaresinde sıkıntılı
Söyleme sakla o paraları yer
İyi biriktirmişsin valla
Akıllıca bir davranış
Söyle de onu da kuruşuna kadar harcasın
Biriktirmeye devam et
Tabi 50 kuruşla 2 senede 50 bin troll
Bunu soranlara çok açıkça anlattım yukarı yorumlara bakabilirsin
50 kuruş deme şuna 500 desen inanırım sen ama taktir edilirsin eşine de söyleme
Bazen evlilikten soğursun
Bu sebepten dolayı mı 😩 ya borç harç olsa bi ölüm hastalık olsa köşemizde paramız olmasa borç içimde yüzsek evlilik daha keyifli hale mi gelirdi?
İyi yapmışsın
🤷🏻♀️
söyleme ya kendin harca
Harcasam biriktirmez yerdim harcamanın sonu yok. İleriyi düşünmek zorundayım.
gelecek kaygısı mı yapıyorsun?
Evlilik olarak soruyorsanız hayır gelecek kaygım yok eşimi çok seviyorum evliliğimden eşimin ailesinden razıyım sağlıklı huzurlu bi yuvamız var sadece eşim bu lara konusunda böyle yoksa ayrılmak iÇin biriktirmiyorum yani
anladım o zaman bir şey icin kullanılmak uzere ortaya koy parayı birşeye yarasin
Ne yaptın o kadar parayı
€ ya yatırdım 8-9 ken € 15 oldu katlandı para bozdum TL ye evde saklıyorum şu an
Eee ne güzel. Peki kredi devam mı
Helâl olsun Sana
Teşekkür ederim 🙏🏻
Bizede Senin gibi bir Tutumlu Hanımefendi Rastlarmı Acaba?
Allah kalbinizdeki aklınızdakiyle karşılaştırsın
Sakın kocana söyleme para biriktirdiğini söylersende 5 bin falan biriktirdim dersin hepsini söyleme
Hem kocanı denemiş olursun parayı ne Yapacak baktın harvurup harman savurur dahada söylemezsin
Bunu daha önce denedim kocam keyfine düşkün çok rahat bi adam daha önce denedim ders aldım o zaman miktar küçüktü ama şu an 50 bin olunca da kendimi tuhaf hissediyorum ondan gizli çok büyük bişey yapıyormuşum gibi
O Zaman Kattiyyen Söyleme Hesap Aç Bankada Dursun Paran Üstünde Taşıma
Yarın bir gün seni orta bırakırsa kocan o biriktirdiğin paralar güvencen olur sakın söyleme . Adam gibi adam olsaydı Söylerdin . boş ver söyleme
Ya adam gibi adam çok iyi sever sayar değer verir önemser eşimle çok mutluyum para konusunda böyle sadece buda benim için ayrılık sebebi değil kimse 4/4 lük değil eşimden ayrılmama gelecek olan daha mı iyi olucak evlilik idare sanatı diyip idare ediyoruz birbirimizi yoksa evliliğimden çok memnunum
Sadece Tutumsuz Harvurup Harman Savurur Diyorsun.. Çocuğunuz var mı ?
Ewet 3 aylık oğlumuz var.
Beni dinle parayı Katiyyen söyleme. Bankada biriktir. Bebeğinde varmış zaten Çok Güzel. Sana Mutluluklar
Süpersin, devam et👍
Teşekkür ederim
Söylesen onları da hiç eder
Evet bana güvenir iyice rahatlar
vicdan azabi degil iyilik yaptin
😒 ondan gizli yaptığım iÇin mutsuz ve huzursuzum
mutsuz olma iyi yaptin bak yoksa parayi hep bosuna harcardi
Söyle
Söylersem harcanır
Neye harcar
Örneğin para olduğunu bilse en lüks otele rezervasyon yapar 1 hafta iÇin o parayı oraya yatırır. Evet yine bize harcıyo bizimle harcıyo ama niye bi otele 35-40 bin beriyim eşim veriyo işte
Senin için çocuk var mı
3 aylık oğlum var
Allah bağışlasın eşinin verdiği paralarımı biriktiriyorsun
Bence söyle. :)
Söylersem bir şekilde harcanır
Sen bilirsin. ;)
Maşallah söyleme ona
Teşekkür ederim herkes aynı şeyi söylüyor demekki kendimi kötü hissetmeme gerek yok
Tabi ki
gel beraber kaçalım
50 bin TL değil 500 bin € da olsa para için kocamdan dönüp o2ospulık yapıp kaçmam 🙏🏻🙃
bebeğim
5milyon dolarım var
kaçalım mı
Parayla kaçırabileceğin karaktersizlere yürüyebilirsin 😊 ewliyim başlıkta belli olduğu halde bunları yapabildiğine göre haysiyetin ortada
50bini kocan bilmyor ben haysiyetsizim:D
Kocam iÇin biriktiriyorum evliliğimiz için o yapamadığı iÇin ben yapıyorum hastalığı olursa yatırım yapmak isterse çıkartıp verecek olan benim. 5 milyon doların varsa 50 bin TL si olan kadınlar kaçmak istiyor 😀😅😅 komik seni
Söyleme
Herkes aynı şeyi söylemiş demekki kendimi kötü hissetmeme gerek yok
Helal valla
Teşekkür ederim
Gizleme bence
Gizlemezsem bu paradan da oluruz
Borcu yoksa söyleme
Borcu var ama keyfi borçlar kredi çekip yer harcar savurur giyer varken alır para yokken poşet poşet evi aburcubur doldurur ayakkabısı varken ayakkabı alır düğün yokken takım alır hep keyfi saçma sapan harcamalar yani
Bankanda dursun hatta altın hesabı actır istersen
€ biriktiriyorum
Akillıca👍
oha awq 60 bin tl nasıl yaptın yuh la
€ biriktiriyordum € yükseldi para katlandı
Bunu ne için yaptığın çok önemli
Bunu ileride hastalık olur diye yapıyorum. 3 aylık çocuğumuz var onun iÇin yapıyorum. Savunmak bana yanlış geldiği için yapıyorum. Bir sürü sebep var yani
Bu kötü bir şey değil isterseniz araştıralım
Hırsız.
Çalmadım o parasını çöp ediyo ben bizim için evimiz için biriktirdim
Vijdan?
Vijdan kim?
Vicdan pardon
nolcak ki üzme kendini
söyleme at bankaya dursun
Ben söylemiyorum
Hayır söyleme
Bence de 😒
Keşke benim ki de biriktirse
Siz biriktirin teşvik olsun
Ben biriktiriyorum zaten de eşim harcıyor
Gayet güzel yapmışsın
Evet söyle