• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

Dolar 12 TL'yi aşarak yeni bir rekor kırdı. Neler oluyor böyle?

Aşkın_Sonu
Aşkın_Sonu Takip Et
FenomenMaster Yaş: 41
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
75
Yapay Zekaya Sor
Dolar 12 TLyi aşarak yeni bir rekor kırdı. Neler oluyor böyle?Dövizde Anlık Son Durum
Dolar 12 TL'yi aşarak yeni bir rekor kırdı. Neler oluyor böyle?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Eskiyedönük333
    Eskiyedönük333 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Maaşı dolarla mı alıyorsunuz diyen ekonomi bakanı olduktan sonra.
    Halkla dalga geçer gibi 1 kilo et alınıyorsa yarım kilo alınsın. Domatesi kiloyla alınıyorsak taneyle alırız diyen millet vekili.
    Avakadoları heder etmeyin diyerek demeç veren först lady.
    Dolar 100 lira olsada yıkılmayız diyen vatandaş.
    Her ne şart olursa olsun akp'nin arkasındayız diyen zihniyet oldukça bunlar iyi günler.
    Zamanında Aysun kayacı benim oyumla çobanın oyunu bir mi diyerek çıkış yapmıştı. şu an o kadına hak veren o kadar çok insan var ki ve burada çoban kelimesi bir tenzihti aslında olay çoban değildi. Zeki aklı başında bir çok insan var. Yazıklar olsun ülkeyi buraya getirenlere. Gerçekten yatacak yeriniz yok

    3
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Nova_18
    Nova_18 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 84%
    +1 yıl

    Çok iyi oluyor, umarım 20 de olur. Bu halk bir tarafına birşeyler girmeden anlamaz, ithal ve üretiminde ara mallar kullanılan herşeyi iki üç katı fiyatına alsın, zerre üzülürsem şerefsizim. Cahilim ben bunları bilmiyordum demek kimseyi masum yapmaz, bu halktaki sıradan bir vatandaş için dahi böyledir. Doga ve yaşam vahşi, nasıl bir Impala doğduktan hemen sonra tehlikelerle dolu bir yaşama adım atıyorsa sende öylesin, aklın var zekan var ve birtakım seçimlerini buna göre yapacaksın, yapamazsan böyle açlıkla yuzlesirsin, ya da a haberin, ABD nin yüksek enflasyon haberleri ve tedarik sıkıntıları ile ilgili yalan haberleri ile kendini tatmin edersin.

    0
    0 Yorumla
  • youseemerollin
    youseemerollin Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 68%
    +1 yıl

    Verdik yetkiyi gördük etkiyi :) Referandum da Evet verenlerin gözlerinden öperim.

    0
    0 Yorumla
  • Клара_
    Клара_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl

    Böyle bir ekonomide faiz indirimi yapılmasınin doları yükselteceğini bilmeyen varmiydi?

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

25

Cevap

37

Cevap

  • müzisyen1i
    müzisyen1i Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Hükümet politikası. Faiz artırıp döviz yükseltmeye gidiyorlar. Bu sayede yakın ülkelerde bulunan ve gurbetçi tayfa ülkeden ucuz diye ürün alarak ülkeye girdi sağlıyor. Ama bu artışın zamları henüz gelmedi. Onları da yaşayacağız. Doların 3-5 arası olması idealdir. Fazlası sıkıntı. Çok sıkıntı

    0
    0 Yorumla
  • OnrcnHatpğl
    OnrcnHatpğl Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Hala savunanlar var akıl alır gibi değil, yeni gelecek olandan tek isteğim geldikleri gün çalınan herşeyin hesabı sorulması mallarına el konulması devlet hazinesine geri kazandırılması tek tek. Bu yapılanlar vatana ihanettir.

    1
    0 Yorumla
  • _ALCHERA_
    _ALCHERA_ Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 370 cevap paylaştı.

    Yere göğe sığdıramayıp bizi bu hale getirenleri ölümüne destekleyen kör cahiller neredeler hiç sesleri çıkmıyor.
    İdiotlar yüzünden ülke bu hale geldi sürpriz değil bunu yıllardır söylüyorduk.

    0
    0 Yorumla
  • papatya__6
    papatya__6 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Merhaba…


    Hiç iyi şeyler olmuyor dolar, euro, altın uçtu yiyecek içeceklerden yükselişe geçti ülke kötüye gidiyor.

    1
    0 Yorumla
  • Bezginnbeyy
    Bezginnbeyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Sonunda icraatlere geçmeye başladık, yavaş yavaş uçuyoruz. Yakinda ekmekte 4 TL olacakmis artık bizi sadece Avrupa değil tüm dünya kıskanır.🤣

    0
    0 Yorumla
  • KimeÇektimBen
    KimeÇektimBen Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 76%
    +1 yıl

    ABD nin türkiyeye yaptırım yapabildiği en güzel şey süphesiz ekonomi, Osman Kavalanın serbes kalması halinde dolarda geri çekilme olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • Gecelerin_yargıcı_34
    Gecelerin_yargıcı_34 Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Az önce baktım dünya piyasasında dolar %0.9 puanlık bir düşüş gösterdi, yani dolarda bir yükseliş yok değer kayneden bizim paramız.

    0
    0 Yorumla
  • Ütü-Masası
    Ütü-Masası Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Faizi düşürmeye devam ettikleri için sürekli çıkmaya devam ediyor. Düşürmeye devam ederlerse 15'i de geçer.

    0
    0 Yorumla
  • öylesineeeebirkiz
    öylesineeeebirkiz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Sizce normal değil mi? Son yıllarda ekonominin gidişatı zaten bugünleri gösteriyordu

    1
    0 Yorumla
  • savagepanda
    savagepanda Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    1 saat önce 12.998 falandı. Beklenen çok güçlü ve süper güç Türkiye.

    0
    0 Yorumla
  • ѵαℓεɳƭเɳσ
    ѵαℓεɳƭเɳσ Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 97%
    +1 yıl

    Bekliyordum zaten. Sıkıntı yok. Zamlara hazırlıklı olun.

    0
    0 Yorumla
  • _GAYGünlükleri_
    _GAYGünlükleri_ Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 56%
    +1 yıl

    İligimizi sömürecekler daha bu ne ki 15 i bulur gibi bu gidişte

    0
    0 Yorumla
  • deadalus
    deadalus Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 50%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 390 cevap paylaştı.

    Dolar yazdığımız ekonomi kitabi için coşkusunu saklayamiyorsa demek ki 🤣🤣

    0
    0 Yorumla
  • ÖğretmenÜye
    ÖğretmenÜye Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Verin bana yetkiyi bak nasıl düzeltiyorum ekonomiyi.

    Ekonomi : ...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hepsi secim yüzünden erdogani karalamak kötülemek… erken secim olucak tam ayin ortasinda 30:2=Erken secim günü - +2 gün. Zamani gelince bu yorumumu hatirlarsiniz….

    0
    17 Yorumla
    • KeyserSöze27
      KeyserSöze27
      +1 yıl

      Hala uykudasın. Artık sana acımıyorum bile. Eskiden cahil der geçerdim. Kızardım, nefret ederdim. Artık size karşı bir duygu beslemiyorum bile. Bambaşka bir dünyada yaşıyorsunuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kendine aci erdogan gitmeyecek burdaki avusturyalilar bile biliyor ama kendi halkimiz daha gönderebilicegini düsünüyo 😂😂😂😂

      Yorumla
    • KeyserSöze27
      KeyserSöze27
      +1 yıl

      O konuda katılıyorum. Bana göre Erdoğan asla kaybedeceği bir seçime gitmez. Ülkeyi kaosa ve iç savaşa sürükleyecektir. Belli ki senin tuzun kuru

      Yorumla
    • KeyserSöze27
      KeyserSöze27
      +1 yıl

      Avusturya'da olduğuna göre çok memnunsundur. Sen de haklısın. Euro olmuş 13. Buradaki insanlar ne yer ne içer umrunda değil.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hiccc düsünme böyle seyler ülkeye bir sey olmayacak ne ic savas ne felaket ne baska bir sey

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Niye umrumda olmasin av. yasiyorum ama orasi benim vatanim senin düsündügün kadarda bencil degilim ülkemi düsünmeyip € yüksek olusuna sevinecek kadar

      Yorumla
    • KeyserSöze27
      KeyserSöze27
      +1 yıl

      Avusturya'dan yazmak çok kolay değil mi? Türkiye'yi, insanların ruh halini ne kadar biliyorsun? Ben başkan olsam yapacağım 2 icraat var. Türkiye'de yaşamayana ve 65 yaş üstüne oy kullandırtmam.

      Yorumla
    • KeyserSöze27
      KeyserSöze27
      +1 yıl

      Sen ya çok kötü birisin. Ya da gerçekten cahilsin. Ülkeni sevdiğini zannediyorsun ama onun ne durumda olduğundan bihabersin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Konumuz erdogandi taa insanlarin ruh hallerine kadar saptirdin baskan olsama bagladin. Kardes ruh halinizi tahmin edebiliyorum bizimde hosumuza gitmiyor bu durum ama ne yapabiliriz. Ta ilk zamanlar herkes bütün birikimini tr gönderip tl ye cevirdi destek olmak icin. Ama baska yapabilicegimiz bir sey yok erdogandan iyi bir c. Baskanida gelmez adami düsman olmayi birakin ve dedigim gibi kisa ve net erdogan gitmeyecek ülkede savas mavas olmayacak ve € $ da pasa pasa düsecek

      Yorumla
    • KeyserSöze27
      KeyserSöze27
      +1 yıl

      Gerçekten buna inanıyor musun? Aklı başında bir insan Erdoğan'ı nasıl sevebilir? AKP'nin yaptığı soygun düzeninin nasıl farkında olmaz? Sedat Peker'i de mi dinlemedin hiç? Eurolarımızı bozdurduk diyorsun. Kur yükselince bozdurdunuz ve kar ettiniz. Şu an bozdurmayacağınıza eminim. Bozdursanız bile 12.5tan bozduracaksın. Yine kardasın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben degilim ama sen cahil olabilirsin veya ön yargili… ülkeni sevdigini zannediyorsun nasil bir cümle aw ya seversin ya sevmezsin ve sevip sevmedigimi sahsen ben bilirim ve gayetde bilgili sekilde takip ediyorum ama anladigim kadariyla sen ben kadar bilgili degilsin… bihaberde olma sansin yok farkindaysan oyüzden sacmalamayi kes

      Yorumla
    • KeyserSöze27
      KeyserSöze27
      +1 yıl

      Evet. Sen Avusturya'da yaşıyorsun ve Türkiye gündemini benden iyi bildiğini iddia ediyorsun. Ülkeni gerçekten sevsen bu soygun düzenine, israfa, şatafata dur dersin. Ama bunları görmene rağmen dile getirecek kadar cesur değilsiniz hiç biriniz. Yanlışa yanlış diyemiyorsunuz. Ya bu sistemden nemalanıyor ya da bu sistemin bir kölesi olmayı tercih ediyorsunuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Akp diyosun peki daha öncekiler digerleri hic mi soygun yapmadi ülkeyi batirmadi? Erdogan 4/4 lük demiyorum ama elimizdekilerden en iyisi. € konusuna gelincede 10 sene önce € kuruna bak ozaman ne yapti gurbetciler? Para harcamadan 1 cent bile bozdurmadan mi gitti? Gurbetci herzaman € bozdurdu her sene baska ülkeye birakmak yerine kendi ülkeme birakirim parami kafasindaydi € yüksek degilkende. Benim bozdurdu derken demek istedigim insanlar izin parasini degil kenarda birikmiside bozdurdu € belki düser diye… kardasin diyosun ne yapsaydin € bozdurup karsiliginda aldigimizi cöpe mi atsaydik ozaman mi gayemiz anlasilcakti?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Senin usulünce dur desem soyguna bu sefer cepteki para degil direkt cüzdan gidicek en basit örnek olarak! Elimizdeki en iyisi Erdogan o giderse pahalilikdan sikayet etmezsiniz ac kaldik diye aglarsiniz anliyomusun farki ne demek istedigimi? Ama sanirim yine anlamiyacaksin oyüzden tartismaya gerek yok bildigini oku sen ama yine benim dedigim gibi olucak ozaman hatirlarsin beni erdogan gitmeyecek erken secim olucak ayin ortasinda ve savas mavas yalan olmiyacak

      Yorumla
    • KeyserSöze27
      KeyserSöze27
      +1 yıl

      20 senedir bu ülkeyi Akp yönetiyor. Neden o kadar geçmişe gidiyorsun? Ayrıca hiçbir hükümet AKP'nin çaldığı kadar çalmadı. Yap işlet devret modeliyle dolar garantili ödemelerle geleceğimizi ipotek ettiler. Doğmamış çocuğumuza, torunumuza kadar borçlandırdılar bizi. Erdoğan elimizdekilerin en iyisi değil hatta belki de en kötüsü. Kılıçdaroğlu, Akşener, Ali Babacan, Muharrem İnce, Ümit Özdağ, Cem Toker hatta Ahmet Davutoğlu ve Selahattin Demirtaş bile bu ülkeyi daha iyi yönetir şu an. Bu saydıklarımın hepsinin kariyeri Erdoğan'dan daha iyi. Gösterebilecekleri diplomaları var, siyasi tecrübeleri ve devlet yönetimi hakkında bilgileri var.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen knk mük. yeniliklerle gelirler mesela ülkenin adi bile degisir? Bütün gün kafana silah dayali 1 lokma ekmege calirsin? Gurbetcileri kiskanirken artik tatilci olarak amerikalilar gelir KENDI ülkelerine gelmis gibi? Sende güler oynarsin yasa selo baskan diye… kendi fikirlerini tartismana gerek yok knk zamani gelsin bu yazismayi hatirlayacaksin simdi ne desek nafile

      Yorumla
    • KeyserSöze27
      KeyserSöze27
      +1 yıl

      Selo'nun bile yapacağı en büyük kötülük Kürdistan'ı kurmak ve ülkeyi bölmektir. O bile AKP'den daha fazla zarar veremez ülkeye.

      Yorumla
  • mmsaci
    mmsaci Takip Et
    Guru Yaş: 53 , eic 97%
    +1 yıl

    Ne olacak memleketçe ebemizinkini görmeye doğru adım adım ilerliyoruz. İlerleyen Türkiye...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    klasik olacak ama sanırım hala iyi günlerimiz, döviz altın vs'de uçuş devam edebilir ki bence edecek de bu gidişle

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    sanah 13₺ yi astı bende ilk defa hayatımda dolar aldım keşke geçen ay alsaydım

    0
    0 Yorumla
  • Tuğçe_A
    Tuğçe_A Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27 , eic 92%
    +1 yıl

    Evde yatarım asgari ücrete yine çalışmam

    4
    0 Yorumla
  • hadiordan12345678
    hadiordan12345678 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    15i gecer yeni yildan sonra faizler dustukce bu isin seyi cikar

    0
    0 Yorumla
  • CallCentercı
    CallCentercı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Yurt dışına kaçabilme imkanı olan kaçsın, burası kasıyo…

    0
    0 Yorumla
  • ÖzlemŞmvrdi
    ÖzlemŞmvrdi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 95%
    +1 yıl

    Daha durun bunlar iyi günleriniz.

    3
    1 Yorumla
    • Necro12345
      Necro12345
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • _Slash_
    _Slash_ Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Galiba bi battık gibi yahu

    2
    0 Yorumla
  • Sualin
    Sualin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 74%
    +1 yıl

    50 TL olsa keşke anca akıllanıriz

    1
    1 Yorumla
    • kanka35
      kanka35
      +1 yıl

      sanmam

      Yorumla
  • suumisali_
    suumisali_ Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    15 lira olacak dolar, öyle görünüyor

    1
    1 Yorumla
    • burhandeja15
      burhandeja15
      +1 yıl

      Sabah aldım dolar 12.14 Den
      Dün 13 e dayandı 15-20 olacsk gibi
      Keşke 9 dan alaydım şimdiye büyük akarsa idik

      Yorumla
  • BiBusesin
    BiBusesin Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Neyse allahtan hep 50 liralık alıyorum 🥲

    1
    0 Yorumla
  • Huzurluhuzursuzz
    Huzurluhuzursuzz Takip Et
    Guru Yaş: 73 , eic 62%
    +1 yıl

    Yandikk. Allah sonumuzu hayır etsin.

    0
    0 Yorumla
  • Panpa123
    Panpa123 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 53%
    +1 yıl

    Ley ley ley ley sakiney

    0
    0 Yorumla
  • Tubaacelyaaa
    Tubaacelyaaa Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 87%
    +1 yıl

    Allah sonumuzu hayır etsin

    0
    0 Yorumla
  • _ElCapitan_
    _ElCapitan_ Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 80%
    +1 yıl

    Artık ampulun sönmesı gerek 😤😤😤😤😤

    0
    0 Yorumla
  • semxsem
    semxsem Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 97%
    +1 yıl

    Gümbür gümbür batuyoruz

    0
    0 Yorumla
  • Ayazzoglu54
    Ayazzoglu54 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 91%
    +1 yıl

    İşteee cesarettt işte ferasettt

    0
    0 Yorumla
  • Kerem_izmir
    Kerem_izmir Takip Et
    Bilge Yaş: 48 , eic 82%
    +1 yıl

    Dolar Tl ile dans ediyor

    0
    0 Yorumla
  • LunaPiena_
    LunaPiena_ Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne olsun şahlanıyoruz

    0
    0 Yorumla
  • suunmxv
    suunmxv Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    Hayırlısı Olsun Yapacak bir şey Yok :)

    0
    0 Yorumla
  • gurkanmuhammed
    gurkanmuhammed Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 92%
    +1 yıl

    Bu devranın değişmesi şart

    0
    8 Yorumla
    • tamamtamam90
      tamamtamam90
      +1 yıl

      Hahoheho çık git burdan

      Yorumla
    • gurkanmuhammed
      gurkanmuhammed
      +1 yıl

      @tamamtamam90 Yo neden gideyim ülkemin menfaatini düşünüyorum neden ekonomik sıkıntı çekeyim

      Yorumla
    • tamamtamam90
      tamamtamam90
      +1 yıl

      Çık bu kanaldan çıkkkkkkk sayfamdan çık zor kullandırtma çıkkkkkk

      Yorumla
    • gurkanmuhammed
      gurkanmuhammed
      +1 yıl

      @tamamtamam90 senin sayfan değil ki soruyu sen sormamışsın

      Yorumla
    • tamamtamam90
      tamamtamam90
      +1 yıl

      Bu kanal benimmmmm

      Yorumla
    • gurkanmuhammed
      gurkanmuhammed
      +1 yıl

      @tamamtamam90 Hahahah Tapusunu göster

      Yorumla
    • tamamtamam90
      tamamtamam90
      +1 yıl

      Çık burdan dedim çantayı yersin kafana

      Yorumla
    • gurkanmuhammed
      gurkanmuhammed
      +1 yıl

      @tamamtamam90 çıkmıyorum 😂

      Yorumla
  • Bayanmasochist
    Bayanmasochist Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Neler olmuyor ki.. Allah sonumuzu hayır etsin..

    0
    0 Yorumla
  • entelkadiiin
    entelkadiiin Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    dıjjj gucler bebegim hepsi ameriganin oyunu

    0
    2 Yorumla
    • Gecelerin_yargıcı_34
      Gecelerin_yargıcı_34
      +1 yıl

      İronimi yapıyosun ciddimisin🤣

      Yorumla
    • entelkadiiin
      entelkadiiin
      +1 yıl

      @Gecelerin_yargıcı_34 estagfurullah estagfurullah hocam boyle soru sorulur mu djjfddsj

      Yorumla
  • Ayuboğanxxl
    Ayuboğanxxl Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Ekonomimiz şaha kalktı

    0
    0 Yorumla
  • Topraki35
    Topraki35 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 31%
    +1 yıl

    Yetmez ama Evet diyenlerin ellerinin kanı var...

    0
    0 Yorumla
  • Matmazellz
    Matmazellz Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Neler olduğu yeterince belli değil mi?

    0
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    batıyoruz..
    ciddi anlamda..

    0
    0 Yorumla
  • vantman
    vantman Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Ah bir bilsek neler oldugunu.

    0
    0 Yorumla
  • lostblueberry
    lostblueberry Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bunlar daha iyi günlerimiz. Ülke karışacak

    1
    0 Yorumla
  • Beyazşarap_
    Beyazşarap_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Hükumet istifa etmediği sürece 20 yi bile görürüz.

    1
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Batıyoruz tatlım

    1
    4 Yorumla
    • KeyserSöze27
      KeyserSöze27
      +1 yıl

      Devletler batmaz. Sadece her geçen gün daha da fakirleşeceğiz

      Yorumla
    • Tuğçe_A
      Tuğçe_A
      +1 yıl

      Veneuzealada bir devlet ve battı tıpkı bir gemi gibi

      Yorumla
    • KeyserSöze27
      KeyserSöze27
      +1 yıl

      İnsanlar hala yaşıyor ama hayat bir şekilde devam ediyor orada da. Devletler batmaz ama bir iç savaş hatta dış savaş olma ihtimali çok yüksek

      Yorumla
    • Tuğçe_A
      Tuğçe_A
      +1 yıl

      Kaçınılmaz bir durum bütün dünya bize kahkaha atacak

      Yorumla
  • Arwenn7
    Arwenn7 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kaçmanın yolu olsa keşkee.

    1
    0 Yorumla
  • Kurfürstendamm
    Kurfürstendamm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    iyi seyler olmuyor baskaniniz cozer :D :D

    0
    0 Yorumla
  • mavilipenguen
    mavilipenguen Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Ekonomi uçuyor 🤪

    0
    0 Yorumla
  • Boredom1996
    Boredom1996 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ne taraftan intihar ediyoruz

    0
    0 Yorumla
  • 55Derman55
    55Derman55 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 36
    +1 yıl

    20 yi görürüz gibi geliyor

    0
    0 Yorumla
  • Naylaak
    Naylaak Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Dünyadaki değişikler ve oyunlar

    0
    0 Yorumla
  • cüneytbeg
    cüneytbeg Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Dolar kazanmak lazım kazım

    0
    0 Yorumla
  • nedenziz
    nedenziz Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 98%
    +1 yıl

    13,30 u gördü

    0
    0 Yorumla
  • sarıkardanadam
    sarıkardanadam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 91%
    +1 yıl

    Kriz geliyor kriz

    0
    0 Yorumla
  • poisonᴠᴇɴᴏᴍ
    poisonᴠᴇɴᴏᴍ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kaçmak en iyisi

    0
    0 Yorumla
  • Atom6EvreN
    Atom6EvreN Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    daha çok rekorunu egale eder Dolar

    0
    1 Yorumla
    • tamamtamam90
      tamamtamam90
      +1 yıl

      Davulumun ipi kaytan kalmadı sırtımda mintannnnn verin benim bahşişimi hoş geldin güzeliiii remezannnnnn dumtaka tak tak

      Yorumla
  • Bruhentos
    Bruhentos Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    şaşırmıyorum euro da 14tl oldu

    0
    0 Yorumla
  • HesapKapatmayınArtık
    HesapKapatmayınArtık Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Dış güçler
    Üretim yok o yüzden

    0
    0 Yorumla
  • windman107
    windman107 Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 470 cevap paylaştı.

    Kötü şeyler

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (2)
Devamını Gör(47)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Dolar 12 TL'yi aşarak yeni bir rekor kırdı. Neler oluyor böyle?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Dolar 16 TL’yi aşarak rekor tazeledi! Sizce kaça kadar çıkacak? 220 cevap verildi
Dolar yeniden 16 liranın üzerinde! Yeni rekorlar gelir mi sizce? 108 cevap verildi
Dolar, 28 lirayı geçerek rekor kırdı. Size göre yıl sonunda dolar ne kadar olur? 8 cevap verildi
Dolar 37 TL'yi, Euro 41'i ve Gram Altın 4.000 TL'yi aşarak rekor kırdı! Neler oluyor, olacak sizce? 93 cevap verildi
Dolar kuru rekor kırdı: 8.97TL! Yıl sonu dolar kuru beklentiniz nedir? 84 cevap verildi
Dolar 13,30 ₺ olarak rekor kırdı. Birçok bankada erişim sorunu yaşanıyor. Ne düşünüyorsunuz? 39 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨