Annem maaşımın hepsini alıyor, siz olsanız ne kadar verirdiniz?

Arkadaşlar ben maaş alınca annem istiyor hemde hepsini ama kendi için değil benim için orası ayrı da fakat ben her ay aldığımın hepsini ona verince ben güzel bir şey beğendiğimde alamıyorum beni ağlatıp yalvartıp öyle paramdan veriyor o da 100 200 falan her ay çalışıyorum sadece geleceğim için mi hiç bir şey alamıyorum kendime siz olsanız mesela 4 bin alıyorsunuz ne kadarını verirdiniz
Annem maaşımın hepsini alıyor, siz olsanız ne kadar verirdiniz?
Cevapla