Annemle birlikte yaşıyorum, maaşımın üçte birini ona vermem normal mi?

30.000 TL kazanıyorum. 10.000 TL'yi anneme veriyorum. Evimiz kira değil. 2 kişiyiz. O da çalışıyor. Normal mi?
Az veriyorsun bence
Ídeal
Çok fazla
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
2 ay
Merhabalar.
Annemle birlikte yaşıyorum, maaşımın üçte birini ona vermem normal mi?
Cevapla