Merhabalar daha önce bu durumu yaşayanlar bana yardımcı olabilir mi?

Merhabalar öncelikle benim sormam gereken konu var normalde benim adetim hep duzenliydi agustosta 3 gun gecikmeli oldum eylul ayida regl takvimime baktigimda daha adetime 4 gün varken şimdi adet oldum bu normal mi? Yoksa hamilelik durumu olabilir mi bundan önce mide bulantım baş ağrısı oldu evde testte yaptım negatif çıktı daha önce aynı durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi?
Merhabalar daha önce bu durumu yaşayanlar bana yardımcı olabilir mi?
Cevapla