Lütfen bu durumu yaşayanlar bilenler bana fikir versin yardımcı olsun?

Arkadaşlar benim sevgilim Kıbrıs'ta askerlik yapıyor. Geçen akşam nöbette olduğunu ve nöbeti bitince konuşmamızı istedi. Gece mesaj attığımda interneti kapalıydı ve 2 gün oldu hâlâ kapalı. Normalde her gün konusurduk işi olunca netini kapatirdi genelde. Ama hiç böyle olmamıştı. şu an endişeliyim, sizce bu durum normal mi? Uzun süreli bir görevde olabilir mi? yani ne olmuş olabilir? Aynı durumu yaşayanlar varsa bilgisi olanlar varsa bana bilgi verip beni aydınlatırsa çok sevinirim.

Lütfen bu durumu yaşayanlar bilenler bana fikir versin yardımcı olsun?
Cevapla