Tek benim eniştem de mi sıkıntı var yoksa aynı durumu yaşayan var mı?

Gına geldi , sırf ablam için katlanıyorum. yanlız kalmasın diye. yakında kafasına bir tane Tava ile vurucam. Bazen hiç anlamıyor.😂 güldüğüme bakmayın harbi aksiyon filmleri gibi kendisi 😄🐒 valla ensitelerin hepsi mi böyle?( Farklı algılayan olabilir ama benim suçum yok)
Tek benim eniştem de mi sıkıntı var yoksa aynı durumu yaşayan var mı?
Güncellemeler
1 yıl
Bazıları bu konuda , çok ileri gidiyor. agzimi bozdurmayin benim. Bir gördüğünüz kısım var bir görmediğiniz . ya sabır.
Tek benim eniştem de mi sıkıntı var yoksa aynı durumu yaşayan var mı?
Cevapla