Arkadaslar bisi sorucam regl olduktan bittikten sonra gusül aliyolar ya onu almasak ne olur cunku ben almiyorum da?

Linç etmeyin gercekten almak istiyorum ama unutuyorum hep yani bunun günahı var mı varsa nedir 🥲

Arkadaslar bisi sorucam regl olduktan bittikten sonra gusül aliyolar ya onu almasak ne olur cunku ben almiyorum da?
Cevapla