Yabancilarda trip atma var mıdır yani ben atsam ona karşı kırıldığımi anlar mı?

Latin Amerika'dan bir çocukla bayadir konusuyoduk en sonunda Whatsappimi istedi ve verdim orada da konuştuk bir gün sonra bana cevap vermemeye basladi en son mesaj bana ait ve 1.5 gün geçti bir kere çevrimiçi yakaladim. Yani ne oldu da mesaja dönmüyor anlamadım kendisiydi isteyen bir de. Sorum şu neden sizce geri dönmüyordur ve ona trip atip yazmasam kırıldığımi anlar mı? ( Klasik TC kızı demeyin üzüldüm çünkü donmemesine zaten benimde yazasim kaçtı)
Yabancilarda trip atma var mıdır yani ben atsam ona karşı kırıldığımi anlar mı?
Cevapla