Kötü ayrıldık ama sorarlarsa hala bitti diyemiyorum. Sorunlu muyum?

Yeni ayrıldık onu cok seviyordum hemde cok kötü bitirdik ama sorarlarsa bitti demeye kıyamıyorum cunku bu hayatta inandigim tek kisi oydu yaslandigim..
Kötü ayrıldık ama sorarlarsa hala bitti diyemiyorum. Sorunlu muyum?
Cevapla