Ya arkadaslar sevgilimle tartistik 2 gundur yazmiyor.. ne yapcam?

Soyle anlatayim benim canim skkindi biraz sonra konusalim demistim yoksa uzuldugumu anlayinca uzuluyor sonra yazdi bu iste bende cevap vermedim cidden iyi degildim sonra neymis efendim kopek yerine koyuyormusum cevap vermiyormusum aslinda benim niyetim bitirmekmis falan dedi deli oldum yazma konusma benimle dedim. aha yazmiyor valla.. ne yapmaliyim mesaj atsammi? Ama her kavga ettigimizde hakli olsam da ilk mesaji ben atiyorum surama geldi ya
Ya arkadaslar sevgilimle tartistik 2 gundur yazmiyor.. ne yapcam?
Cevapla