Regl sonrası abdest almıyorum, bu kötü bir şey mi?

Hiçbir dua bilmiyorum, açıkçası banyoya girdiğim zamanda unutuyorum :/ sadece 1 kez hastalık sonrası abdest almıştım o da kağıt yapıştırmıştım duvara öyle.
Regl sonrası abdest almıyorum, bu kötü bir şey mi?
Cevapla