Kızlar Regl olmak Regl sancısı çekmek çok normal bir şey?

Bunun abartılacak bir yanı yok. Dikkatimi çekti çok fazla Regl sancım var çalışabilir miyim? Regl sancım var Erkek arkadaşım beni anlamıyor, Regl sancım var ailem beni anlamıyor. Regl sancım var işten izin alsam mı. Yok artık gerçek mi?

Regl sancısı olduğunuzda depresyona kadar giriyorsunuz.

Bu kadar abartmaya gerek yok, atın bir hap hayat devam ediyor, nasıl entrikalı işleri seviyor abartiyorsunuz böyle?

Regl olmayı size ayıp diye diye Regl olmayı kötü bir hastalık gibi görmeniz normal değil.

Haksız mıyım? Kendinize gelin bi ya aaaa 😏😏😏

Bunuda buraya atalım ya..

❤️

Kızlar Regl olmak Regl sancısı çekmek çok normal bir şey?
Cevapla