Regl döneminde spor yapmanın bir zararı var mıdır?

Regl dönemlerimizde spor yaparsak daha çok ağrımız olur mu ve adetimiz zarar görür mü kendi açımdan şöyle düşünüyorum çok fazla ağırlık kaldırmadığımız ve kendimizi çok zorlamadığımız sürece bir şey olmaz diye düşünüyorum cevaplar içinde hepinize teşekkürler.
Regl döneminde spor yapmanın bir zararı var mıdır?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru teşekkür ederim.
Regl döneminde spor yapmanın bir zararı var mıdır?
Cevapla