Eşim, regl sancım olduğunu söylediğimde ''Rol yapmayı bırak da kahvaltı hazırla'' diyor. Sizce ondan ayrılmalı mıyım?

Regl dönemlerim çok ağrılı geciyor. Kocam bana inanmıyor. Rol yapmayı bırak da kahvalti hazirla diyor. Benim agrimi başkalarıyla kıyaslıyor, onun agrisi yoktu senin niye var? Hastalıklı mısıj diyor. Hakim bunu boşanma gerekçesi olarak görür mü?
Eşim, regl sancım olduğunu söylediğimde ''Rol yapmayı bırak da kahvaltı hazırla'' diyor. Sizce ondan ayrılmalı mıyım?
Cevapla