Niyetim genelleme yapmak değil ama bu birçok erkekte olan bir şey. Ters bir durum sezdiklerinde hemen “regl mi oldun yoksa” sorusuyla karşılaşabiliyoruz. Dile getirmediği halde aklından geçirenler de vardır mutlaka. Sizce bu neden böyle? Sorun kimde? 🥴
Genel olarak erkeklerin kadınlar hakkında tek bildiği şey regl sinirlendiğin de bir şey olunca aklına tek o geliyor ve soruyor hem ince ruhlu olup +1 puan kazanıp skora 1 puan da yaklaşıyor gibi oluyor ama -2 puanda götürüyor çünkü öküzler her bir şey oraya bağlanılır mı, insan bir soru sorar (kadınları yönelten yüzlerce hormon var bizim gibi 2 tane hormonla yöneltilmiyor) hayatım aşkım hatunum artık ne diyorsanız (müdür diyende var) konuşur içini dökmeye başlayınca cevaplardan ne olduğu belli olur. Hazır gaza gelmişken şunları da yazayım (konu biraz farklı yere doğru gidecek farkındayım) biyoloji dersinde kadınlar hakkında öğrendiğiniz bilgiler bile kadınları anlamanıza yeter, hadi hiçbiri aklınızda değil gidin okuyun uzmanlar anlatıyor bu kadar araştırma özürlüsü olmayın hadi özürlüsünüz YouTube'de uzmanlar anlatıyor gidin dinleyin izleyin.(kadınlar sizin için de geçerli) Ülkecek cinsellik cahiliyiz ve bu yüzden geride kalıyoruz.( o kadar riv riv yaptım da bende uzman değilim. Hadi eyvallah.)
Erkekler regl olmanın nasıl bir şey olduğunu bilmiyorlar. Duydukları kadarıyla yorumlayabiliyorlar ancak.
Lakin bir erkeğin sinirli bir kadına regl misin yoksa demesi tamamen laubaliliktir.
Regl dönemi her kadın için olmasa da pek çoğumuz için sıkıntılı bir süreç. Ağrılarımız , duygusal hareketliliklerimiz derken biraz çileden çıkabiliyoruz. Ve bu dönemlerde daha sinirli ve hassas olabiliyoruz. Bu normal bir durum. Bir erkeğin ağzına sakız edebileceği bir şey değil. 😬
Burdan bir arkadaşıma yaşadığım bir sorunu anlatırken bana hmm anladım regl olmuşsun dedi. .. Bazı sorunların sebebiyetinden kaçmak için, kestirmeden gitmek istedikleri, düz düşünebilen beyinleriyle , ellerinden en iyi gelen şey regl' i sorumlu tutmak.
Kızlar tarafından kalıplaşmış bir bahane olduğu için olabilir. “Gerginim, çünkü regl olacağım”, “canım çok tatlı çekiyor, çünkü regl olacağım”, “Sinirliyim/ Adabiyim/ Duygusalım çünkü regl olacağım”
Benim hiç aklıma bile gelmez bu durum. Zıtlık kadınların doğasında var. Neye ne zaman nasıl tepki vereceği hiç belli olmayan insanlarsınız siz. Bir gün arabada giderken bir şarkı denk gelir eşlik edersiniz dans edersiniz çok güzel şarkıymış dersiniz. Aradan 1 hafta geçer sizin için o şarkıyı beğendiniz diye cd almış adam şarkıyı açar yinemi bu şarkı değiştir diyebilecek anlaşılmaz acayip bir yapınız var sizin 😂😂😂 kız arkadaşımın saçları çok zayıf diye boyatarak yıpranmasını istemediğim için müsade etmiyordum boyatmasina okadar pires yaptı ki iyi madem bir kere daha boyat dedim. Aldığım cevaba bak niye sen beni böyle begenmiyormusun 😂😂😂
Ee kadınların bu dönemlerindeki tavırlarından dolayı. Yani aslında regl döneminiz bitince geriye dönüp baksanız neden her şeyi regliye bağladığımızı anlarsınız. Adet döneminde çok farklı kişiliklere bürünüyorsunuz. Size nasıl tepkiler vereceğimizi kestiremiyoruz. Mesela bazen ilgi istiyorsunuz. Göstermeyince ortalığı yakıp yıkıyorsunuz bazen de en ufak bir ilgiye bile tepki gösteriyorsunuz. Ister istemez regli olmasanız bile bu tip şeyler yaptığınızda acaba o dönemde mi? Diye soruyoruz veya içimizden geçiriyoruz. Yani tamamen nedeni bu.
Çünkü regl olunca kadın değişiyor ama bunun farkına varmıyorlar. Sorduğumuz zaman sanki mevcut sorun erkeğin öküzlüğünden değil de kadının regl olmasından kaynaklıymış gibi iyice sinirleniyorlar. Erkek de ona göre hareketlerine daha dikkat etmek için soruyor ama kabahat gene erkeğin oluyor. 😄
Öyle ama insanın aklına ilk o geliyor işte. Erkeğin de kadın gibi takvim tutması gerekiyor bu durumda. Sürekli ayın 15'inde gerilim başlıyorsa ayın 30'undaki bir gerilimde "regl misin?" diye sorulmaması lazım 😄
Çünkü gerçekten duygu karmaşası yaşıyorlar da ondan.
Kadın hep erkeklerden ilgi ister, bekler. Ama regl zamanında bu bekleyiş 10 kat arttığı gibi aynı zamanda asabi de olurlar. Bu yüzden bir kadın aynı gün içinde dört mevsimi yaşıyorsa suyuna gitmek lazım bu gününde
Bilmem.. Ben hiç böyle düşünmedim. Ayın 30 günü asabi bir kadınla idim.. Bir gün olsun oraya bağlamadım. Sorun zihinseldi çünkü.. Sorun özel birgün de değil, özel olan her günü rezil eden beyinde ve zihinde idi..
Bu tipten 2 cinste de var. Her şeye regl misin diye çakkal bi kesim var sonra her yaptığı şımarıklığa veya ne bileyim kızdığı şeye ya reglim zaten diyen kızlarda var bunlar iflah olmaz düzelmez bitmeezz
valla ben hiç öyle birisine denk gelmedim zaten sinirli birisiyim :) onuniçin içimdeki sinir daha da büyüyor yıldırıma dönüşebiliyor bana normallleri denk geldi galiba :) :D
Çünkü o dönemlerde kızlar genelde sinirli gergin asabi ve huzursuz oluyorlar o yüzden regl olmasa bile o tarz bir ruhsal durum içindeyse neyin var regl mi oldun diyebiliyoruz 😂