Erkekler neden hiyerarşiye itaat eder?

Bir erkek tip olarak iyi değilse ya da boyu kisaysa direkt özgüvensiz olur (istisnalar vardır) . Tipini beğenmiyorsa özgüvenli olmayi haketmediklerini düşünüyorlar. Hatta tipi iyiyse bile böyle triplere girdiklerini gördüm.

Ama kızlara bakıyorum tipi ya da boyu nasil olursa olsun hiç pasif durmuyor kendilerini değerli görüyorlar.

Ya da erkek arkadas gruplarında bi lider olur ve o kisi ötekilerle dalga geçse bile o dalga geçirenler sesini cikarmadan arkadasliga devam eder

Ama kızlarda böyle bi sey olsa kiz hemen arkadasligini bitirir kiz kendini ezdirmez

Neden böyle
Erkekler neden hiyerarşiye itaat eder?
Cevapla