Toplumumuzda regl neden ayıp olarak karşılanıyor?

Toplumumuzda regl neden ayıp olarak karşılanıyor?
Regl olduğunu, herkesi ilgilendiren bir şeymiş gibi belli etmeye çalışmaktan söz etmiyorum. Ama gerektiği durumlarda dile getirmek durumunda kalabiliyoruz. Örneğin doktora gidince. Ama bu bile bazen utanç verici olabiliyor. Bu konuda ne düşünüyorsun?
#Kimmiyim
Toplumumuzda regl neden ayıp olarak karşılanıyor?
Cevapla