Dismenore ya da regl sancıları olarak da bilinen ağrı, can sıkıcı ve çoğunlukla şiddetlidir. Peki sence, Regl sancılarından kurtulmanın en etkili yolu nedir?#Kimmiyim
Regl sancılarından kurtulmanın en etkili yolu nedir?
en etkılı yolu soyluyum sımdı relg olmadan önce karnında hafif bir ağrı hissedersin relg başlangıç ağrısıdır bu işte o ara sana hangi agrı kesici iyi geliyorsa mesela bana majezik iyi geliyor içersin (doktora sormadan içmeyin ben sorup içtim) o ağrı kesiciyi agrın kesılır tabı eger cok agrınız oluyorsa ıcmelısınız yanı dayanılmaz gecıyorsa mesela ben dayanmadığım için agrı kesıcıye basvuruyorum dogal yollarla gecırmek ısteyenler yesıl cay papatya cayı ıcebilirler arkadaslar sıze ıyı gelen agrı kesıcıyı ıcın cunku bazı agrı kesıcıler kanı sulandırıyor yanı dıkkat edin simdiden gecmiş olsun kızlarrr
Ben arkadaşımın tavsiyesiyle bir krem aldım regl ağrısında tavsiye edilen bitkisel yağlardan oluşan , ben hiç ümitli değildim ama kullanınca mucize gibi geldi kesinlikle tavsiye ediyorum acayip etkili ama püf noktası aynı anda kasık bölgesine ve bel bölgesine masaj yaparak sürülüyor 10 dakika sonra neredeyse ağrım kalmadı. Dismenor Body Lotion yazıyor kutusunda denemenizde fayda var.
Bol bol su tuketmelisin ve mümkün olduğunca sırt bölgenin sıcak tutmalisin bir diğeri de ayakta durmak kan akışını daha çok sağladığı için bu ağrının çoğalmasına neden olucak adetli olduğun sürece yatıp dinlenmek hafif hareketlerle egzersiz yapmak en dogrusu
Bir kadın olarak bilmiyorum desem linç yer miyim Allah'ıma şükür ağrım olmuyor pek sadece bir kere ağır ağrı çektim onda da ölüyorum sandım. Arada üşütünce ağrılar oluşuyor diyebilirim o yüzden ısıya dikkat etmekte fayda var.
Vlaaa hstanede iğne sakinlestirici agri kesici ignesi vurdurmak ama onuda herzaman ve herkese vurmazlar tehlikeli bayginlik ve kriz gecirenlere vuruyolar.. agri denen bisey kalmiyor o an
6-7 aydır menstrual kap kullanıyorum, ilginçtir ki sancılarım da azaldı o zamandan bu yana.. bir de bu zamana kadar neden pedlerle eziyet çekmişim diyorum, büyük rahatlık kendinizden tiksinmiyorsanız ve kendinizle barışıksanız..
Regl ağrısına iyi gelen yiyecekler; Süt ve süt ürünleri. Balık, pekmez, fındık, fıstık, ceviz gibi yağlı tohumlar. Yeşil yapraklı sebzeler, rezene çayı Zerdeçal, muz, papatya çayı, maydanoz. İyi gelir. Geçmiş olsun canım.
Kesinlikle ilaç vs şeyler içme kanı durduruyor ve kan vücudunda kalıyor leğene sıcak suyu koy ayağını ıst çünkü ayağa sıcak geldiği zaman karnada etki eder nasıl ayaktan üşüttüğümüz zaman karnımız ağırrsa buda böyle şekerli su iç sıcak tut kendini