O vazgeçemediğimiz temizlik hissi her şeye bedel! 💞
Gün içinde tazelenmenin tadını çıkarmak isteyen kızların tercihi ise tabii ki günlük pedlerden yana! 🌸💜
Günlük pedi en çok hangi zamanlarda kullandığını seç; sana özel önerimizi kap!
Gün içinde tazelenmenin tadını çıkarmak isteyen kızların tercihi ise tabii ki günlük pedlerden yana! 🌸💜
Günlük pedi en çok hangi zamanlarda kullandığını seç; sana özel önerimizi kap!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Bakım rutinimin içinde ped kullanmak da mutlaka var, kişisel bakıma giriyor sonuçta. Günüm hareketli olsun veya olmasın regl dönemimden önce-sonra akıntılar için Orkid Günlük Ped kullanırım. Çamaşırım temiz kaldığı için sadece günlük pedi değiştirmek büyük kolaylık benim için.
Günlük rutinimin bir parçası olarak tabi günlük ped kullanıyorum. Nemlendirici sürmek, dişlerimi fırçalamak kadar rutin halinde benim için. Orkid günlük pedi ile kendimi gün boyu daha ferah hissediyorum :)
Niye bu bu kadar dislike aldı ki 🤷🏻♀️
Sanki kız küfretmiş dislike sayısına bak yarabbim 🤦🏼♀️
Kullanmayıp, bir iç çamaşırını iki gün giyenler dislıke atmış 😀
Ne olmuş burada? Neyse canınız sağ olsun.
Reklam yaptigini dusunmusler bence o yuzden
Hareketsiz bir yaşamı düşünemediğim için spor yaparken kullanıyorum. Her gün spor yaptığım için hem kendimi daha hijyenik hem de daha rahat hissettiriyor.
Uzun süre oturmam gereken durumlarda günlük pedi daha çok kullanıyorum.
Spor yaparken kullanmaya dikkat ediyorum. Malum bardakta sızıntı olabiliyor ve bu beni çok rahatsız ediyor, en ufak bir şeyi bile kafaya takan bir insanım çünkü, eveeett... Seyahatte de rahat oluyor ama.
Günlük ped kullanmayı sevmiyorum. %100 pamuktan yapılmış olsa da altındaki yapışkanlı ve polyester bariyer nefes almayı tamamen engelliyor. Normal pedler de öyle ama zorunluluktan birkaç gün idare ediyorum. Günlük ped kullanmak yerine gerekli durumlarda gün içinde iç çamaşırımı birkaç kere değiştirmeyi tercih ediyorum :)
Önemli bir not:
Bazı kadınların günlük ped yerine peçete kullanması yumurtalıklarda kist oluşumuna sebep olabiliyor. Lütfen dikkatli olalım.
Bu ürün günlük temizlik için ve kişisel bakım için çok önemlidir. Çamaşırın temiz olmasını sağlar. İç çamaşırdaki lekeler çıkmıyor. Eskiden kullanmıyordum ve kirli çamaşırı defalarca giymek zorunda kalıyordum. Şimdi ise daha temiz ve ferah hissediyorum.
Günlük kullanım en iyisi en güzeli heşeki yazın akıntı olduğunda koku yapmıyor kendini pis hissetmiyosun iç çamaşırını çıkarıp atamıyosun ama pedi çıkarıp atmak pratik😌
Gün içinde tazelenmenin tadını çıkarmak ve o vazgeçemediğimiz temizlik hissi rutinin bir parçası. Orkid sayesinde kendimi gün boyu daha temiz, daha rahat ve hijyenik hissediyorum ♥️
Günlük hayatımın her yerinde kullanıyorum çünkü biliyorum ki Orkid her zamanda yanımda olduğunda o günüm harika ve sorunsuz geçiyor Teşekkürler Orkid iyi ki varsın✌😍❤
reglimin bir kaç gün öncesi ve sonrasında 2-3 gün kullanıyorum. akıntı sebebiyle. diğer türlü pek sevmem koku yapıyor gibi hissediyorum ve tahriş ediyor
Ben günlük bakım ve temizlik rutinimin bir parçası olarak kullanıyorum :) Çünkü her zaman temiz ve ferah hissettiriyor. Gülük pedi bu yüzden çok yararlı bulurum 😍
Ben kullaninca rahat olamiyorum ya tenine yapışıyor bilemedim aldim ama evde boş bos duruyor. Adet sonrasi akıntı için iyi olurdu ancak dedgm gibi kullanisli değil . Onun yerine ic çamaşırımi gunluk degistiriyorum. Sevgiler kızlar...❤
Her zaman kullanmıyorum, ama önemli bir iş görüşmem ya da toplantım olursa çok yardımcı oluyor 🌺
B diyorum çünkü yerinde duramayan biriyim ve seyahat ederken müthiş konfor sağlıyor. Daha hijyenik hissetmek gibisi yok 😊
Spor da mi otobüs yolculuğu mu yürüyüş mu
Her zaman kullanırım hele regl dönemi yaklasınca hele hele sürekli
Her zaman olmalı şu günlerde olmalı diye bir sey yok bence
Hiç gerek duymadım çamaşırımı değiştirmeyi tercih ediyorum...
Regl sonrası dönemlerde yoğunlukla kullanıyorum, diğer günlerdede çoğunlukla kullanıyorum diyebilirim
Akıntı için tedavi olmak daha mantıklı değil mi? Günlük pedlerin çok sağlıklı olduğunu düşünmüyorum keza normal pedlerin de
Bunun tedavisi malasef yok. Özellikle de bekârsan. Çünkü bu akıntı normal bir durum olarak görülüyor. İlaç felan fayda etmiyor. Ama evli olursan ayri bir tedavisi varmis. Kapsül sanirim
@layd91 yok mu
@layd91 oral yolla kullanılan haplar var eger mantara baglı bir akıntıysa
Günlük hayatta akıntım olduğu için hem de hijyen açısından günlük ped kullanıyorum. Kendimi öyle daha rahat hissediyorum.
Önceden kullaniyordum artik sadece regl oncesi veya sonrasi kullaniyorum rahat hissetmek icin cünkü günlük dus aliyorum günde 2 kez kilodumu degistiriyorum. Sabah kalkinca disardan gelince boylece pedde ihtiyacim olmuyor
Sürekli kullanıyorum çünkü kendimi temiz hissediyorum bu şekilde
Ahhaja ben çıkan sütyen teline yapıştırdığım oluyor :)
Orkid günlük ped kullanıyorum ve herkese öneriyorum ❤️👏🏻
Günlük temizlikte günlük pedin önemi cidden büyük. Özellikşe yurtta falan kalıyorsak külotlarımızın temiz yıkanmasına büyük destek günlük ped.
Regl öncesinde ve sonrasında birkaç gün kullanıyorum sadece. Önemli olan iç çamaşırını sık sık değiştirmek.
genellikle regl öncesi ama bazen arada da kullaniyorum
Genelde hijyenik olduğunu düžünmedigim için kullanmıyorum
Her gün spor yaptığım ve yoğun bir hayat yaşadığım için günlük ped kullanıyorum teşekkürler @Orkid