Türkiye’de her yaklaşık her 10 kızdan 1’i hijyenik ped alamadığı için regl dönemlerinde okulu kaçırıyor, ders başarıları düşüyor ve özgüvenleri azalıyor. Ancak buna birlikte son verebiliriz! Türkiye’nin lider kadın bakım markası Orkid olarak Türkiye’de tüm kız öğrencilerin okula devam etme hakkı olduğunu düşünüyoruz ve TOÇEV işbirliği ile #okuladevam projesi başlatıyoruz!
Orkid olarak neler yapacağız?
1- Ekonomik nedenlerle hijyenik ped alamayan kız öğrencilere TOÇEV aracılığıyla ped bağışlayacağız.
2- Kız öğrencilerimize hijyen eğitimi vereceğiz.
3- #okuladevam etiketi ile sosyal medyada toplumsal farkındalık yaratacağız.
Sen #okuladevam projesine nasıl katkıda bulunabilirsin?
(*) Orkid, 1/11/18 ve 14/12/18 tarihleri arasında yapılan her Orkid Platinum ve Orkid Extra alışverişi için Türkiye’deki kız öğrencilere ped bağışlayacaktır. Detayları öğrenmek için orkid.com.tr'yi ziyaret edebilirsin.
Özgüvenle okula devam etmek tüm kız öğrencilerin hakkı! #okuladevam projesine nasıl destek olabileceğini biliyor musun?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
49 kişi beğendi
Orkid sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Regl dönemlerinde okula gidememek gibi yapamadığımız çok şey var. Bazen psikolojisinden, bazen ağrısından bazen de imkansızlıktan. Çok güzel bir projeye imza atılmış. Teşekkürler 💜
Okudum, öğrendim. Çok hoşuma giden bir proje oldu. Genç kızlarımıza bu denli hassas bir konuda yardım etmek bence muhteşem. Çok ince düşünülmüş bir proje. Bravo...
Çevremde kız çocuklarının okumasına karşı olan birçok insan vardı ama neyseki bu fikirleri değil kendi fikirlerimi göz önünde bulundurdum ve bulunduran bir ailem vardı. Okumanın cinsiyeti olmaz ama varmış gibi davranan insanları bilinçlendirmek için kurulan bu tarz projeler kesinlikle çok anlamlı. #OkulaDevam
Projede katkısı olan herkese teşekkürler, güzel bir iş olmuş.
'TOÇEV' ile birlikte adım atmanız ne güzel. Zira güvenilir pek kurum kalmadı. 1994 yılında; Küçük bir kızın gözündeki ışığın sönmemesi için uğraşan arkadaşlarının önderliğinde, 10 idealist genç tarafından "her çocuğun okuma hakkı vardır." diyerek kurulmuştur 'TOÇEV'. Bağış konularında güvenilir olmak paha biçilmez.
Teşekkür ederim ülkemdeki çocuklar için Orkid ve Toçev ailelerine. ... ve tabiki her zaman doğrunun yanındayız🌸
Bu yapılan güzel bir şey fakat erkeklere de bunun dalga geçilecek, aşağılanacak bir şey olmadığı tamamen doğal olduğunu sağlık problemi olmayan her kadının yaşadığı hakkında eğitimler verilmeli bence. Hangi markaydı bilmiyorum ama orta okuldayken bu tip bir organizasyon olmuştu, belli yaşlardaki kızları konferans salonuna tabiri caizse tıkıp erkek öğrencilerin girmesine izin verilmemişti, konferans slaytının geçişlerini yapmakla görevlendirilen erkek öğretmenin utanmış rahatsız olmuş yüz ifadesi de cabası. Konferans bittiğinde çoğu kızın çok rahatsızlık duyduğuna eminim, çoğu bu yüzden dağıtılan hijyenik pedleri çıkar çıkmaz çöpe atmıştı. Bu yaşanmaması gereken durumlardan, bu yüzden umarım erkeklere de az da olsa eğitim verilmeye başlanır. Bu güzel çalışma için teşekkür ederiz
Ergenlik, ilk regl hepimiz için zordu. Şimdi devir değişiyor da her şey biraz daha açık açık konuşuluyor, gençler bilinçleniyor. Ailem bana çok destek olmuştu ama yine de çok utanırdım. Memelerim ilk çıkmaya başladığında saklamaya çalışırdım. Düşünüyorum da bana o an destek olan bir ailem ve imkanlarım olmasa çok daha zor geçerdi. O yüzden anlıyorum, destek olmak isterim 🌸
Benim zamanımda da orkid bu konuda bilinçli olmamız için sunum yapardı ve sunumu sonunda ufak paketlerde orkid dağıtırdı bence baya iyi bir çalışma. Kızlar olarak bu konuda bilinçli olmalıyız ve bu olayın çok doğal utanılacak bir şey olmadığını anlamalıyız
Ne görüşü? Okumaktan bahsediyorsak, kimin görüşü nedir ne önemi var. Düzgün bir görüş sahibi olabilmek için okumak gerekli. Düzgünce okumak, yozlaşmış zihinlerin anlattığı masalların olduğu kitapları değil, özgür zihinlerin yazdığı ve doğruyu objektif bir şekilde anlatan kitaplardan eğitim almak... Bu kadar çok imam hatip okulu açmak, köy enstitülerini kapatmak... Geçmişte ki eğitim kalitesi ile günümüzde ki eğitimin kalitesizliği her şeyi açıklıyor zaten. Aydın, kemalist ve ülkesini seven bireyler yetiştirmektir, gelecekte refah bir toplum ile güçlü bir Türkiye nin var olabilmesinin tek yolu. Eğitim denilince kadın - erkek ayrımı ile bir konuyu tartışma nedeni yapıyor olmamız ise gerçekten acı bir durum.
Şu anki yaşadığımız toplumda bir çok kişi (hala) kız çocuğunun okumasına karşı. Bence bu proje az da olsa sesini duyurabilir ve en azından birçok kızın okumamasını engelleyebilir. Her daim arkanızdayız #OkulaDevam
Kadınlar için, özel günlerin önemi çok büyük. Bu günlerde rahat olabilmek hepimizin isteği. Orkid bu doğrultuda, tüm ihtiyaçlara cevap veren bir marka. İşin içinde bir de sosyal sorumluluk projesi varsa. Daha da anlam ve taktir kazanıyor. #okuladevam Tebrikler Orkid.
Bilmem ki simdi ne diyim cevvremde kız çocuklarının okumasına karşı olan birçok insan vardı ama neyseki bu fikirleri değil kendi fikirlerimi göz önünde bulundurdum ve bulunduran bir ailem vardı. Okumanın cinsiyeti olmaz ama varmış gibi davranan insanları bilinçlendirmek için kurulan bu tarz projeler kesinlikle çok anlamlı. #OkulaDevam
Projede katkısı olan herkese teşekkürler, güzel bir iş olmuş
Özellikle küçük yerleşim bölgelerinde ve kapalı devre yaşayan kesimlerde bilgisizlik ve ilgisizlik hala inanılmaz boyutlarda. Erken yaşlarda genital hijyene dikkat etmemek ilerleyen dönemlerde çok ciddi rahatsızlıklara neden olabiliyor. Bu yüzden benzer kampanyalar, projeler çok önemli.
Bu sekilde sosyal sorumluluk projelerinizi her zaman elimden geldiğimce desteklemeye çalışıyorum. Keşke okula gidemeyen ailelerinin göndermediği kızlar için bundan fazlasını da yapabilsek.
"Orkid" dışında ped almıyorum zaten ve "Orkid Platinum"un gece için olanlarından mutlaka evde bulunduruyorum çünkü başka türlü rahat bir gece uykusu mümkün olmuyor, bence.
Ana Sayfa > Özel Günler & Hijyen > Sorular > Özgüvenle okula devam etmek tüm kız öğrencilerin hakkı! #okuladevam projesine nasıl destek olabileceğini biliyor musun?
Kızlar Ne Diyor
Her 10 kızdan biri, ne büyük bir oran. Okuldan geri kalmasın kızlar, destekleyeceğim kendi adıma 🌸🌸
Desteğin çok değerli, katkıların için teşekkür ederiz💙 #OkulaDevam 💪
Regl dönemlerinde okula gidememek gibi yapamadığımız çok şey var. Bazen psikolojisinden, bazen ağrısından bazen de imkansızlıktan. Çok güzel bir projeye imza atılmış. Teşekkürler 💜
Hep birlikte buna son verebiliriz. 💪 #OkulaDevam
Böyle projeler artmalı, markalar sosyal sorumluluk anlamında daha aktif olmalı bence. Çok iyi iş başarmışsınız.
Hep birlikte buna son verebiliriz. 💪 #OkulaDevam
Okudum, öğrendim. Çok hoşuma giden bir proje oldu. Genç kızlarımıza bu denli hassas bir konuda yardım etmek bence muhteşem. Çok ince düşünülmüş bir proje. Bravo...
Hep birlikte buna son verebiliriz. 💪 #OkulaDevam
Çevremde kız çocuklarının okumasına karşı olan birçok insan vardı ama neyseki bu fikirleri değil kendi fikirlerimi göz önünde bulundurdum ve bulunduran bir ailem vardı. Okumanın cinsiyeti olmaz ama varmış gibi davranan insanları bilinçlendirmek için kurulan bu tarz projeler kesinlikle çok anlamlı. #OkulaDevam
Projede katkısı olan herkese teşekkürler, güzel bir iş olmuş.
Hep birlikte buna son verebiliriz. 💪 #OkulaDevam
'TOÇEV' ile birlikte adım atmanız ne güzel.
Zira güvenilir pek kurum kalmadı.
1994 yılında;
Küçük bir kızın gözündeki ışığın sönmemesi için uğraşan arkadaşlarının önderliğinde,
10 idealist genç tarafından "her çocuğun okuma hakkı vardır." diyerek kurulmuştur 'TOÇEV'.
Bağış konularında güvenilir olmak paha biçilmez.
Teşekkür ederim ülkemdeki çocuklar için Orkid ve Toçev ailelerine.
... ve tabiki her zaman doğrunun yanındayız🌸
#okuladevam
#OkulaDevam 💪 💙
Eğitimci olarak farkındalığın ne kadar önemli olduğunu biliyorum. Özellikle hijyen eğitimine çok ihtiyaç var. Tercihim orkid den yana her zaman.
#okuladevam
Hep birlikte buna son verebiliriz. 💪 #OkulaDevam
Okumaya çok önem veriyorum. Ben de bazen bu konu yüzünden okulda sorunlar yaşıyordum. Ozaman ben bir markete gideyim
Desteğin çok değerli 💙, katkıların için teşekkür ederiz #OkulaDevam 💪
Bu yapılan güzel bir şey fakat erkeklere de bunun dalga geçilecek, aşağılanacak bir şey olmadığı tamamen doğal olduğunu sağlık problemi olmayan her kadının yaşadığı hakkında eğitimler verilmeli bence.
Hangi markaydı bilmiyorum ama orta okuldayken bu tip bir organizasyon olmuştu, belli yaşlardaki kızları konferans salonuna tabiri caizse tıkıp erkek öğrencilerin girmesine izin verilmemişti, konferans slaytının geçişlerini yapmakla görevlendirilen erkek öğretmenin utanmış rahatsız olmuş yüz ifadesi de cabası. Konferans bittiğinde çoğu kızın çok rahatsızlık duyduğuna eminim, çoğu bu yüzden dağıtılan hijyenik pedleri çıkar çıkmaz çöpe atmıştı. Bu yaşanmaması gereken durumlardan, bu yüzden umarım erkeklere de az da olsa eğitim verilmeye başlanır. Bu güzel çalışma için teşekkür ederiz
Ergenlik, ilk regl hepimiz için zordu. Şimdi devir değişiyor da her şey biraz daha açık açık konuşuluyor, gençler bilinçleniyor. Ailem bana çok destek olmuştu ama yine de çok utanırdım. Memelerim ilk çıkmaya başladığında saklamaya çalışırdım. Düşünüyorum da bana o an destek olan bir ailem ve imkanlarım olmasa çok daha zor geçerdi. O yüzden anlıyorum, destek olmak isterim 🌸
Kızlar okula özgüvenle devam edebilsin diye #OkulaDevam 💪
💜💜
Benim zamanımda da orkid bu konuda bilinçli olmamız için sunum yapardı ve sunumu sonunda ufak paketlerde orkid dağıtırdı bence baya iyi bir çalışma. Kızlar olarak bu konuda bilinçli olmalıyız ve bu olayın çok doğal utanılacak bir şey olmadığını anlamalıyız
Her zaman yanındayız 💙
Ne görüşü? Okumaktan bahsediyorsak, kimin görüşü nedir ne önemi var. Düzgün bir görüş sahibi olabilmek için okumak gerekli. Düzgünce okumak, yozlaşmış zihinlerin anlattığı masalların olduğu kitapları değil, özgür zihinlerin yazdığı ve doğruyu objektif bir şekilde anlatan kitaplardan eğitim almak... Bu kadar çok imam hatip okulu açmak, köy enstitülerini kapatmak... Geçmişte ki eğitim kalitesi ile günümüzde ki eğitimin kalitesizliği her şeyi açıklıyor zaten. Aydın, kemalist ve ülkesini seven bireyler yetiştirmektir, gelecekte refah bir toplum ile güçlü bir Türkiye nin var olabilmesinin tek yolu. Eğitim denilince kadın - erkek ayrımı ile bir konuyu tartışma nedeni yapıyor olmamız ise gerçekten acı bir durum.
Şu anki yaşadığımız toplumda bir çok kişi (hala) kız çocuğunun okumasına karşı. Bence bu proje az da olsa sesini duyurabilir ve en azından birçok kızın okumamasını engelleyebilir. Her daim arkanızdayız #OkulaDevam
#OkulaDevam 💪
Kadınlar için, özel günlerin önemi çok büyük. Bu günlerde rahat olabilmek hepimizin isteği. Orkid bu doğrultuda, tüm ihtiyaçlara cevap veren bir marka. İşin içinde bir de sosyal sorumluluk projesi varsa. Daha da anlam ve taktir kazanıyor. #okuladevam Tebrikler Orkid.
Bilmem ki simdi ne diyim cevvremde kız çocuklarının okumasına karşı olan birçok insan vardı ama neyseki bu fikirleri değil kendi fikirlerimi göz önünde bulundurdum ve bulunduran bir ailem vardı. Okumanın cinsiyeti olmaz ama varmış gibi davranan insanları bilinçlendirmek için kurulan bu tarz projeler kesinlikle çok anlamlı. #OkulaDevam
Projede katkısı olan herkese teşekkürler, güzel bir iş olmuş
Özellikle küçük yerleşim bölgelerinde ve kapalı devre yaşayan kesimlerde bilgisizlik ve ilgisizlik hala inanılmaz boyutlarda. Erken yaşlarda genital hijyene dikkat etmemek ilerleyen dönemlerde çok ciddi rahatsızlıklara neden olabiliyor. Bu yüzden benzer kampanyalar, projeler çok önemli.
Bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim destek olacağım
Desteğin çok değerli 💙, katkıların için teşekkür ederiz #OkulaDevam 💪
Her 10 kızdan biri, çok büyük bir oran.
Onun için bu gibi projeleri her zaman desteklemeliyiz. Böyle projeler artmalı.
Teşekkürler Orkid 👏 her zaman yanındayız.
Hep birlikte buna son verebiliriz. 💪 #OkulaDevam
Bu sekilde sosyal sorumluluk projelerinizi her zaman elimden geldiğimce desteklemeye çalışıyorum. Keşke okula gidemeyen ailelerinin göndermediği kızlar için bundan fazlasını da yapabilsek.
Desteğin çok değerli 💙, katkıların için teşekkür ederiz #OkulaDevam 💪
Çok güzel bir şey bu yaptığınız. Biz okuldayken de yapıyordunuz hatırlıyorum da, ilk okuldaydım o zamanlar.
Bunu görünce tebessüm ettim. Platinum almaya devam :) 💪
Hep birlikte buna son verebiliriz. 💪 #OkulaDevam
"Orkid" dışında ped almıyorum zaten
ve "Orkid Platinum"un gece için olanlarından
mutlaka evde bulunduruyorum çünkü başka türlü
rahat bir gece uykusu mümkün olmuyor, bence.
Bunu duyduğumuza çok sevindik! 💙
Tam 2 gündür öğretmen olmaya karar verdim. Buna hep destek olacağım kız çocukları gelecektir..
Desteğin çok değerli 💙, katkıların için teşekkür ederiz #OkulaDevam 💪
bayıldııııım :) hemen yarın ilk işim bu olacak birkaç paket ped alacağım ve arkadaşlarıma da aldıracağım... çok güzel bir etkilnlik bayıldım buna :)
Katkılarınız çok değerli, teşekkür ederiz💙 #OkulaDevam 💪
tebrikler ergenligimiz de bizim icin de problem olan bir konuydu. kizlarimiza destek icin hayde markete o zaman
Desteğin çok değerli 💙, katkıların için teşekkür ederiz #OkulaDevam 💪
Her şey kızlarımız için, başarılı olmanın sırrı kararlılık, azim ve özgüvendir. kızlar #okuladevam yetişkinler bir koşu markete #orkid bizi bekler
Desteğiniz için teşekkür ederiz💙 #OkulaDevam 💪
Bir kiz cocugunun bu donemde ne denli zorluk yasadigini iyi bilen birisi olarak benden tam destek #okuladevam
#OkulaDevam 💪 💙
Kadınların özel günlerinde kalitenizle varolduğunuz için teşekkür ederiz. Naylon olmayan tek pedi siz üretiyorsunuz destekliyorum.
#OkulaDevam 💪 💙
Ne kadar güzel bir proje zaten orkid kullanıyodum şimdi biraz fazla alıp böyle bişeye destek olduğumu bilmek çok iyi hissettiricek #kızgibi 💪🏼👍🏻
Kızlar okula özgüvenle devam edebilsin diye #OkulaDevam 💪
Hersene okullara ped bagisladiginiz gercegini. bir kenera koyarsak. Kiz cocuklarinin eline sadece bilgilendirme kagitlari gectigi gercegini degistiremeyiz. Okuldaki. hijyen egitimleri sirasinda personelleriniz tarafindan dagitmadiginiz surece pedler okul idaresii ve ogretmenler arasinda paylasiliyo. ogrencilerin eline gecmiyor.
O zaman hemen sosyal medya başına ve de marketlere alışverişe. Genç kızlarımız hem bilinçlensin hem okuluna devam etsin.❤💪
Desteğin çok değerli 💙, katkıların için teşekkür ederiz #OkulaDevam 💪