Selamm! "Regl döneminde şiddetli ağrılar geçirenlere hangi yöntemler iyi gelir?" başlığı altında bir bence kaleme almak istedim, umarım yardımcı olurr😇
Regl döneminde kişiye neler iyi gelir?
Egzersiz/Spor
Bunu duyan kadınların "Nee? Ben yataktan kalkamıyorum" çığlıklarını duyar gibiyim. Yine de aklınızda bulunsun. Regl döneminde fazla zorlamamak şartıyla yürüyüşe çıkmak, bacaklarınızı hareket ettirmek, egzersiz yapmak regl sancılarına iyi gelir.

Karın masajı
Bu da bir başka iyi gelen yöntem. Başınız ağrıdığı zaman nasıl ki başınızı ovalıyorsanız regl sancıları çekme durumunda da karın bölgenize masaj yapmanız iyi gelecektir. Hatta orayı mümkün ise sıcak tutun. Sıcak su torbası kullanabilirsiniz.

Uyku/Dinlenme
Regl haldeyken iş yapmak gerçekten eziyet verici olabiliyor. Hatta çoğu zaman uyuduktan sonra ağrılarınızın azaldığını fark etmişsinizdir. Uyuyabiliyorsanız uyumayı veya dinlenmeyi tercih edin. Ağır işler yaptıkça ağrı içinden çıkılmaz bir hal alacaktır. O halde dinlenmek en iyisi.

Yeme içme düzenine dikkat etmek
Regl iken sıcak içecekler içmek iyi gelecektir. Ayrıca özellikle regl dönemine yakın aşırı yağlı tüketmemenizi tavsiye ediyorum. Zaten karın bölgesinde yaşanan ağrılar karnınızı zorlarken bir de bağırsaklarınızı yağlı şeyleri sindirmeye zorlamayın. Hafif gıdalar tüketin ve lütfen ama lütfen bol su için.

Ağrı kesici almak
Bunu en sona yazdım çünkü en son tercih edilen nokta bu olmalı. Özellikle çalışan kadınlar veya okula giden öğrenciler için o ağrının acilen sonlanması gerekebiliyor. Bu tarz durumlarda ağrı kesici imdada yetişiyor. Ancak onun da düzenini oturtun. Sürekli ağrı kesici asla içmeyin. İlk gün içmeniz yeterli olabilir diye düşünüyorum normal bir regl döngüsü geçiriyor iseniz.

Buraya kadardı, iyi günler dilerim 😇
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Çok doğru bir paylaşım. Benim ağrılarım feci derecede olduğu için genelde çok ağrı kesici içiyorum ve uyumaya çalışıyorum ama ağrıdan uyuyamıyorum.
Negatif ionlu ozon takviyeli ped kullanmanızı tavsiye ederim
İçinde Allah'tan çikolata yok çünkü bana regl döneminde zarar veriyor;))
Hiçbir şey ağrılı da olsa ağrısız da olsa bir şey yapmıyorum mızmız değilm hayatımın bir parçası regl 14 yaşından beri benimle alıştım...
Doğal bir şey mızmız kızlardan değilim
Eline sağlık rehber olacak bir yazı olmuş <3
ellerine sağlık
Sporu hiç anlamıyorum ama galiba deniyecem.
güzel bence eline sağlık
Katılıyorum gerçekten
Spor uyku cikolata
Sicak su torbasi kesinlikle
ÇİKOLATA
Stresten uzak olması
Erkekler Ne Diyor
dolorex anında etki eden bir ağrı kesici ama çokça da kullanmamak lazım. onun haricinde tam olarak iyi gelen bir şey yok herhalde
Bence partneri olanlar için öncelikle biraz anlayış ve empati iyi gelecektir diye düşünüyorum
Arveles en iyi ağrı kesici gerçi biliyorsunuz diye tahmin ediyorum ama...
Kadın olmak zor bişey
Bu konuda kadınların işi zor 😣😖😫😭
Zor süreç umarım faydalı olur
Bence de
Sıcak su torbası
Masaj yapiyorum ben sevgilime