Regl döneminin en kötü yanlarından biri duygu dalgalanmaları. PMS döneminin en bilinen davranışlarından biri ve çoğu kişinin de kadınlarla ilgili en çok şikayet ettiği konu bu :) Peki hangi duyguları yaşıyoruz?
1- Üzüntü

Evde limon kalmadı diye ağladığımı bilirim, halbuki limonla bir şey de yapmayacaktım. 😂 Üzüntümüzün bir sebebi olmayabilir, durup dururken ya da sizi hiçbir şekilde üzmeyecek bir şey bizi üzebilir. Üzüldüğümüz şeye normal bir zamanımızda üzülmeyebiliriz de hatta.
2- Öfke

Birçok capse konu olmuş bir duygu da öfke. Yine normalde asla sinirlenmeyeceğimiz şeylere sinirlenebiliriz. Tabii bu “Çok sinirlisin, regl mi oldun?” deme hakkını tanımıyor size elbette. Her şeyin suçunu regl dönemine atmayın. 😛
3- Sıkıntı

Regl döneminde sıkılmayan var mı? Normalde severek izlediğim dizilerden bile sıkılıp hiç sevmediğim türde dizilere başlıyorum. Regl dönemim bitince de “Bu ne ya?” oluyorum elbette.
4- Utanç

Yine oldukça alakasız ama birçoğumuzun yaşadığı bir duygu. Sebebi olmayabilir ya da önceden yaşadığımız şeyleri tekrar hatırlayıp gözümüzde büyütebiliriz.
5- Mutluluk

Ağrımız geçtiğinde bizden mutlusu olmaz, hiç kimse nedense bunu hatırlamıyor. Mutluyuz be işte ❤️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar