Kızlarım, hepinize merhaba🌸
Yine erkekleri out edip baş başa kalalım istedim biraz. Onların asla anlayamayacağı bir konu üzerinde konuşalım. İlk reglinizi hatırlıyor musunuz? Neler hissetmiştiniz; korku, heyecan, utanmışlık... Hangisi sizi tam olarak yansıtıyordu? İşte 6 maddede ilk reglini olmuş kız tipleri!
Bazı kızlar ne kadar bilgi sahibi olursa olsun oldukça korkar. Kendi bedenlerinden çıkan bir kanı görmek onları çok korkutur

Bazılarımız ise utanır, annesi ile bile paylaşmaya hem de! Bu duruma biraz alışana kadar kimseye söyleyemez

Bu durum sonucu mutlu olanlar ise hiç azınlıkta değildir. Büyüdüğünü hissetmek onlara güven verir. Durumu en iyi onlar yönetir

Bakireliğin bozulduğunu sanmak ise yaygın bir korkudur. Birçoğumuz bunun önemi ile büyütüldüğümüz için aklımıza ilk gelenin bu olması gayet doğal aslında

Kimilerimiz sürekli dile getirilmesinden hoşlanmaz, örneğin benim gibi! Ancak annelerimiz bu bir kuralmış gibi herkese anlatır🤧

Ağlamak ise tüm bu durumların en naifi olsa gerek. Hormon dengemizin ilk kez bozulduğu günlerde, bu kadar duyguyu iç içe yaşamak böyle bir duygu patlamasına sebep olabiliyor

Evet kızlarım işte böyle.. İlk regl hikayenizi bizimle paylaşmayı unutmayın. Güzel günler dilerim🌸🌸
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar