Adet olma süreci çoğu kadın için oldukça zor gibi geçiyor. Hatta bir çoğuna eziyet gibi geliyor. Bu yüzden ruh halinde oluşan gelgitler, bitmek bilmeyen sancılar, rahat hareket edememe gibi olumsuz yönlerinden sıkça bahsediliyor. Fakat insan şunu da unutmamalıdır: İnsan vücudunda gerçekleşen olayların hiçbiri gereksiz değildir. Adet olmanın yararlarını öğrenince siz de çok şaşıracaksınız. Peki ya adet olmanın kadınların vücuduna yararları nelerdir?
Östrojen hormonunda artış olduğu için cilt ve saç daha parlak olur.

Her ne kadar öncesinde birkaç sivilce problemi yaşayanlar olsa da genel olarak adet sürecinde kadınların ciltleri ve saçları daha bir parlak daha bir ışıltılı olur.
Kadının sağlıklı olduğunu, anne olabileceğini gösterdiği için kişi kendini bu yönden pozitif hisseder.

Anne olmak dünyada tarif edilemez duygulardan biridir. Bu yüzden adet olan, anne olma şansını taşıyabilen her kadın çok şanslıdır.
Metabolizma normale göre daha hızlı çalışır. Bu sayede daha çabuk kilo verilir.

Bu dönemde istediğiniz çikolataları yiyebilirsiniz.
Duyular ve seziler kuvvetlenir. Bunun nedeni de östrojen hormonunun artmasıdır.

Adet olan bir kadına sakın ola yalan söylemeyin, yakalanma şansınız daha yüksek.
Okuduğunuz için teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar