Kitap okurken kaldığınız yeri işaretlemek için ayraç mı kullanırsınız yoksa sayfayı mı kıvırırsınız?

Ayrıca cümlelerin altını çizip not alıyor musunuz yoksa kitaba yazmaya karşı olanlardan mısınız?
Kitap okurken kaldığınız yeri işaretlemek için ayraç mı kullanırsınız yoksa sayfayı mı kıvırırsınız?
Cevapla