4 gü

Toplumda kadınlar açık giyince normal, erkekler açık giyince neden sapık damgalanıyor?

Bizim toplumda neden kadınlar açık giyince moda oluyor da erkekler giyince sapık oluyor ya da terbiyesiz oluyorlar. Az önce çarşıda birkaç tane kız gördüm, kendi yaşıtım da öyle giymişler ki ben kadın olarak o çarşıda utandım. Ya üstüne hiçbir şey giymeseydi, dedim.
Güncellemeler
4 gü
Tabii bizi ilgi ve alaka etmez ama biraz da insanın kendi düşünmesi lazım giyimini kuşamını dikkat etmesi lazım şahsen ben bir tesettürlü kapalı birisi olarak önüme milyonlar versinler giymem
Toplumda kadınlar açık giyince normal, erkekler açık giyince neden sapık damgalanıyor?
Cevapla