Üst S-M beden ve alt XL yani belim ince ama kalçam büyük bu yüzden giydiğim kıyafetlerde güzel durmuyor. nasıl kurtulabilirim?
1 ay
Şimdi yaşını bilemem ama cinsel ilişki yaşadıysan da bazı kadınlarda kalça genişlemesi oluyor. (Bunun tıbbi açıklaması var) Anatomik bir yapı, tarif ettiğin şekilde çok kişi gördüm. Genç yaşta olması da buna bağlı bence.
Bazı kızların anatomik yapıları bu şekil oluyor sanki. Çünkü kasık genişlemesi sebebiyle de kalça da büyümüş olur. Valla totoyu nasıl küçültürsün bilemem. Belki vardır sporda bazı hareketler ile sadece o bölgeye yönelik egzersiz yapılabilir ama işe yarar mı bilmiyorum.
Hayır yaşamadım
Tamam, o zaman yaşınla alakalı diyebilirim. Bu senin elinde olan bişey değildi. Bazı genetik yapılar böyle oluyor.
Ya sen vip kulsun bunun farkında değil misin?
Senin gibi bir kadınla evlenmeyi hayal ediyorum. Nedense kadınlar basen bölgesini eritmeye çalışıyor.
Ölçülerini çok merak ettim söylersen mutlu olurum 🌺
Canım benim, böyle bir durumda kesinlikle yalnız değilsin! Vücut proporsiyonlarını dengelemek aslında bir sanat, hiç dert etme. Bence üst bedeni S-M iken alt bedeni XL olan vücut tipleri çok güzel kombinlere açık. Üst kısımlarda dikkat çekici renkler, desenler veya hacimli bluzlar tercih ederek ilgiyi yukarı çekebilirsin. Altına doğru hafifçe açılan A kesim etekler veya havuç ya da geniş paça pantolonlar kalçalarını çok daha zarif gösterir. Koyu renk altlar ve beline oturan parçalar da her zaman kurtarıcı oluyor biliyor musun? Önemli olan kendine güvenin ve kendini nasıl hissettiğin! Tarzını keşfetmeye devam et! 💫✨
Cevap
46Cevap
Kırtulamazsın canım. Sadece şekillendirmen önemli. Yayvan değil ama dik olsun hiç sorun değil ve hatta güzel bile duruyor.
Boy omuz bacak uzunlugu hepsi birlikte uyumu nasil o onemli aslinda
Bi bakabilir miyim genel gorunusunu onden yandan belkide sana kotu geliodur belki guzeldir gorunusun bakabilir miyim
Sosyal medyada sırf bu vücut şekli ile parayı götüren o kadar kadın varken senin şikayet etmen.
Bence güzel böyle olması ama senin açından hoş değilse bir şey diyemem, genetik oluyor genel olarak, kaç kilosun
79
Hmm ne güzel, boy kaç
Bacakların da kalınsa kötü ama bacakların boyuna göre uzun ve İnce ise süper olur o klç
yapı kasa çevir bari brezilyalı gibi gez. çare: squat.
Spor yapabilirsin. Çok çok büyükse eğer ameliyat dusunebilirsin
Squat yap sende
Rahatsız olma ya erir gider
Zor işler o nedenle böyle değerlendirmeye bakacaksın bence kötğ değildir
Anneminde böyle ama iyi duruyor gayet giyim tarzıyla alakalı bir durum
Spor bölgesel zayıflama diet
İnanmam olacak büyük olamaz
Yemekte saçla kadında kalça
Erkeklerin tam istediği gibi yani
Şanslısın o kadar diyim.
Boyun uzunsa sorun olmaz
Boyum 1.70
iyi de gorsel yok ne diyelim bence hoş
Off ne güzel ya, kadın dediğin kalçalı olur..
Erkeler ince sevmiyor mu
orada mısın
Evet
Daha mı zevkli
Evet… sence erkek nası olmalı
Doggy güzel olur ama. Bu açıdan bak
Severim ya
Ben de çok severim. Özellikle geniş kalçanın arkasındaysam
Bir şey sorabilir miyim
Nasıl bir orantısızlık bu.
Sjsjsjsjs
İlginç gerçekten. Labut gibi görünüyor olmalısın.
Evet ya komik duruyor
Çabuk düzelt alt tarafını da orantılı ol😄
Ne güzel işte en sevdiğimden oh oh mis
İlk benimmi dogy aklım geldi🙈
En sevdiğimm...
Neden
Şanslısın
Neden
Bence iyi
1 kilo ver squat yap
büyük iyidir ;)
Nasıl giyinirsin
Bence çok sanslisin
Çok mu orantısız duruyor
Yolu yok
Çokmu ilgi çekici
İncelt.
Görmek lazım önce tabi
domalınca kalp oluyor mu
Kilo kaç
görmeden yorum yapmak zor
Bence iyi
En sevdiğim
Görmem lazım bir şey diyemem
Spor
Çok hoşşş yaa
görmek lazım
Kaç kilosun
Koşuya başla
Ne kdr büyük
Popum baya büyük
Foto koysaydın
Göremiyor muyuz
Nasıl duruyor
Görmek lazım
Tam istediğim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?