Dövme gerçekten tarz mı yoksa pişmanlık mı?

Dövme yaptıran insanlara karşı bir önyargım yok ama açıkçası insan vücuduna yapılan dövmelerin çoğu bana estetik gelmiyor, hatta zamanla daha kötü göründüğünü düşünüyorum. Sizce dövme gerçekten bir sanat ve ifade biçimi mi, yoksa bir süre sonra pişmanlıkla bakılan geçici bir heves mi? İnsan bedeni doğal haliyle daha mı güzel, yoksa dövmeler gerçekten kişiyi daha özgün mü yapar?

Dövme gerçekten tarz mı yoksa pişmanlık mı?
Cevapla