Bir insanın çok fazla kıyafete ihtiyacı yokken neden 10 farklı gömleği olur?

mantıken bir erkeğin (kendim erkek olduğum için) 4 gömleği, 4 tşörtü, 3 ayakkabısı olsa yeterli yılda bir tane ek yaparsın eskiyeni de sadece evde giyersin peki neden insanlar israf peşinde sürekli? sizce haklı mıyım?

Bir insanın çok fazla kıyafete ihtiyacı yokken neden 10 farklı gömleği olur?
Cevapla