Sevgilimin dolabına bir bakayım dedim toplam 8 tişörtü var ve hepsi aynı renk, aynı renk olduğuna yemin edebilirim :D Sevgilime söylediğim zaman inkar ediyor hepsinin tonu farklı diyor ama hepsinin tonu da aynı, beyler niye böylesiniz? :D Ben biraz değişik şeyler giymesini istiyorum ama o istemiyor onu nasıl ikna edebilirim?
Sevgilimin toplam 8 tişörtü var ve hepsi aynı renk, değişik şeyler giymesi gerektiğini nasıl anlatabilirim?
Yani sevdiğini giymesi daha iyi ama insan arada değişiklik istiyor o yüzden Sen hediye alarak farklı giymesini sağlayabilirsin ama gidipte çok zıt bi renk almamalısın direk geri tepebilir mesela sürekli siyah giyiyorsa siyaha yakın ama renkli baskılı çizgili ya da beyaz ama siyah desenli ya da lacivert tonlarıyla alıştırmaya başlamalısın bi kaç kez giydikten sonra dışarı çıktığınızda mağazaya götürüp bak seninkilere yalın ne güzel sana yakışır tarzında biraz daha farklı renklere yönlendirebilirsiniz
Özgür bırakın ya darlamayın insanları😁 Anladığım kadarıyla seni tanımadan önce de aynı giyiniyormuş. Sen onu zaten o şekilde sevmişsin. İnsanlar niye sevdikleri insanları değiştirmeye çalışırlar ben anlayamam. Onları olduğu gibi kabul etmelisin. Hayat zaten zor. Öyle şeylerle daha da zora sokma bence
Eskiden benim de 6 tane siyah tişörtüm vardı. Arada değişiklik olsun diye bordo giyiyordum. Bir ara sınıftaki kızlar beni beş parasız çizgi film karakteri diye şaka yapınca gaza gelip taksime gidip tüm mağazalardan alışveriş yapmıştım. Sonuç?
şu an bordo tişört giyiyorum değişiklik olsun. Hep siyah tişört mi giyeceğim?
Acun Ilıcalı'nın da 5000 tişörtü var hepsi siyah. Biz öyle alıştık onu görmeye. Sen de sevgilini öyle görmeye alış. Tarzı bu demek ki, böyle mutlu hissediyor.
Kendini nasıl mutlu hissediyorsa onu giyer erkekler sizin kıyafetinize karışınca laf yapıyorsunuz sende karışma veya hediye al giysin ama bence karışırsan üzülür aranız açılır sebepden ilişkiniz bile bitebilir böyle saçma sebepleri tartışmaya gerek yok
Benimde erkek arkadaşım hayatı boyunca hep siyah giymiş biz tanıştığımızda hep böyle giyiniyordu kimsenin hayatına karışmak benim haddim değil tabi ki bu durum beni rahatsız ediyordu o da beni önceden beri tanıdığı için bunun farkındaydı bı gün ona hayatına renk katmaya geldim siyahın kasvetinden kurtaricam seni dedim ilk başlarda kabul etmedi açıkçası @yeşilseverdeli nin önerdiği gibi bı taktik uyguladım ona siyah ve tonlarında giysiler aldım tarzından çok uzaklaşmadan öyle öyle alistirdim ben beyaz giymem diyen adam şimdi beyaz giyiyor değişime açık olmak önemli
Bebeğim eğer maddi anlamda sıkıntı yaşıyorsan çekinme farklı renklerde güzel şeyler alalım benim sana hediyem olsun de belki maddi sıkıntı çekiyordur gerçekten de bu yüzden bu kadar azdır eğer maddi sıkıntısı yoksa sen böyle dediğinde senin onun hakkında maddi sıkıntı yaşadığı izlenimine kapıldığını öğrendiği için farklı kıyafetler giymeye yönelerek böyle bir şeyin olmadığını ispatlamaya çalışır
Yorumda ne guzel salliyorlar mk. ee begenmediysen niye sevgili oldun mk
Bence degismemeli sizin gibi kendini bisey sananlarin ve erkegi degistirme hevesinize sokim.. Ayril mk begenmiyorsan. bu arada dolaba girdiysen is bitmis demektir. 2 sezonluk komedi dizisi cekelim sen ve sevgilinle ahahah
Beraber alışverişe çıkın orda begendigin kiyafetleri denetip sana cok yakisti bunu alalim mi diyerek giyim tarzini degistirebilirsin niye derse de sevgilimin giyim tarzinda benim zevklerim olsun istiyorum falan dersin ya da hosuma gidiyor sana bisiler almasi gibi kirmadan anca böyle degistirebilirsin
Herkesin hayatına kimse karışamaz. Ha nasıl karışamaz, Ben bu şekil giyinirim, Bu bayan şu şekil giyinir, şu şekil giyinir. Ha hiç kimse kimseye karışmaya bi hakkı yok. Özgürlüğü bitir. Ha başörtü, Kurban olduğum ya ResulAllah'tan gelebilir amma lakin ki öyle değildir. Eyyorlamam bu kadar haydi
bill gates mark zuckerberg cem yılmaz nuster acun... niceleri aynı şekilde giyiniyor. Fakir insan gösterişli giyinir, zengin adam kombin düşünmek istemez.
benimde öyle 8 tışortten fazla ama hepsi siyah renk alışveriş yaparken aynısından 2 3 tane birden alıyorum gömlektede siyah yine 2 3 tane alıyorum ne varki bunda renkli giydiğim tek şey boxerlarım renagarenk iç dünyam biraz renkli sanırım 🤣🤣🤣
Hediye alacak imkanın varsa senin istediğin renkte bi tişört alıp giymesini sağla darıltmadan alıştırmaya çalış ne bileyim biraz pohpohla seni değişik renkler içinde görmek istiyorum falande iyi anlaşıyorsanız o renge takmışsa bari sen takma.
Elinden tuttuğunda sok bi mağazaya güzel tişörtler veya ne giymesini istiyorsan aldır. Zaten yakıştığına inanırsa o kendisi giyecektir. Tecrübeyle sabit.
sevgilin acun ılıcalı gibi demek ki 😀 sabit fikirli seviyor bir de demek ki o rengi çeşit sevmiyor ama var ya o çocuğu bi tut ve kap onu bırakma bir tshirt renginde bile sabit kalan tekcil olan kişi seni de sonsuza kadar sevebilir bence 😀
Sevgilini çok iyi anlıyorum. Benimde hemen hemen tüm kıyatetlerim siyah ve beyazdan oluşuyordu. Başkası hediye aldıkça mavi, lacivert ve kırmızıya alıştım. Kıyafet için fazla düşünmek istemiyordur. Bende çalışan insanım ve kıyafetlerim sabit.
Hediye al, beraber alışverişe gidin ve denet. Belki kendisini farklı şeylerle görünce fikri değişir. Olmazsa sen de hep aynı şeyleri giy belki o zaman anlar:)
Sevgilinizi bilmem ama genel olarak akıllı insanlar Sürekli ayni renk , ayni model elbiseleri giyerler, giyime cok fazla takilmazlar, basit , sade ve zaman kaybetmek istemezler.
Bırakın sevgilinizin nasıl giyindiğini kendini nasıl mutlu hissediyorsa öyle giyinsin, sonra sizi terkediyorlar niye ben ne yaptım diye ağlıyorsunuz. Birbirinizin giyimine de karışmayın
Çok fazla karar veren insanlar, ya da öyle bir pozisyondan mesleği olan kişiler karar yorgunluğu yaşamamak için kıyafet ve yemek yemek gibi konularda karar vermek istemezler. Bundan dolayı genelde aynı kiyafetlerden alırlar. Steve jobs, mark zuckerburg, acun Ilıcalı vs
Tarzi budur, senin giyimine karissa kabul eder misin? Erkekler niye boylesiniz ne demek? Sizin oyuncak bebeğiniz mi erkekler? Özen ve bakim başka, ne giyeceğini secmek başka.. kisaca sana ne
Hediye alabilirsin, işte kendim için alışverişe çıkmıştım bunu görünce sana çok yakışıcağını düşündüm gibi. Giymediği renklerin arada ona ne kadar yakışacağından bahsedebilirsin bide 👌🏻
Tabikide ikna etmiceksin canım . Aa giydiğim şeyler ne kadar güzel diceksin canısı oda sana düşücek düştükten sonra yaa --errrrrkeğinin ismi- şu kıyafetide denesene belki yakışır! diceksin onunda sevdiği bir şey olursa halay çek aşko sonra kıyafeti satın alırsınız
Sana ne, niye bu kadar müdahale ediyorsun. Alt tarafı tişört belki tarzı bu, sevdiği renk bu ya da maddi durumu ile alakalı. İlişkilerin suyunu çıkarıyorsunuz her şeye karışarak.
Tut elinden alışverişe götür giymesini istediğin şeyleri seç. Hesabı öde önce ısrar edecektir hiç bir güç bana giydiremez diye , ama tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır derler. Kıskandırmaya çalışma başkalarını örnek gösterme, Gerekirse kendi ellerinle giydir yeni aldıklarını özel olduğunu hissetmeye başlayacaktir. İşte o zaman mission complete.
Senin bunu anlatmana gerek yok o isteseydi giyerdi zaten, ha çok istiyorsan hediyeler alabilirsin hem bu onun da hoşuna gider seni memnun etmek için de senin için onları giyer diye düşünüyorum...
Öncelikle bu bir gereksinim değil, bir tercih. İnsanların tercihleri kendilerini rahat hissetmelerine göre değişiklik gösterir. Tabi tavsiye verebilirsin ama baskı yapamazsın.
Nasıl giyinmek istiyorsa öyle giyinsin karışma yani bence
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Oda dertmi? benim sevgilim dört aydır aynı kazağı giyiyor.. geçen dedim üstünü değiştir hep aynı gormekten sıkıldım. bana dedi giyecek başka kıyafetim yok😏Allah'ın fakirleri benimi bulurdu! seninkini sekiz tişörtü var sen otur kalk sekiz tişörtlü sevgilin olduğuna şükret 😏