(kütüphaneye gidicez) sporcu bi çocukla buluşucam 190larda bende 175 im ama biraz zayıfım bacaklarım çok şekilli değil o yüzden?

tayt giymeyi düşünmüyorum siyah eşofman üstüne siyah crop giysem nasi olur sizce ne giyiyim bilemiyorum ya hem spor hem şık olmak istiyorum zaten cafe gibi bi yere gitmiyoruz
(kütüphaneye gidicez) sporcu bi çocukla buluşucam 190larda bende 175 im ama biraz zayıfım bacaklarım çok şekilli değil o yüzden?
Cevapla