AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
bu dövmeler çok klasik oldu artık herkeste var nerdeyse daha farklı bişey yaptır derim
Yaptir erkeklere yakisiyor göğsüne koluna ya da sirtina yaptirabilirsin
Ben daha çok biomechanic tercih ediyorum. Atletik bir vücuda yakışıyor
Tam adonisin oraya bir araba yaptircam bende 2. Dövme olarak bir hastalık sürekli istiyor insan
eline barkod yaptır, "okuyucuyla" haşırneşir olurken iyi öter ;)
3 gunluk dunya icin degermi bu? bir 3 gun daha sabret sonra zaten göcup gidecez, bari o 3 gunde sevap toparla
abdesi bozuyor bu arada onu da deyim
işte bunlar hep amerika özentiliği
Bunlar biraz klasik ama. Bence sana özgü bişeyler olmalı
üstteki ekg yanlış :) o ekg ye sahip birinin life ının go on olabilmesi mümkün değil haberin olsun
HZ. MUHAMMED (S. A. V) DÖVME YAPTIRANLARI LANETLEMİŞTİR.
Ben de senj lanetliyorum
G*tünüzden uydurmayın mk.. Çokda anlarsın ya dinden..
araştırabilirsiniz şerefsizler boyle konusmasını çok bilirisniz
Oturda oku, uydurma bir farkın olsun.. Peygamberın lanetlemek gıbı bir düşüncesınden bile uzak durduğunu bıle bılemeyecek kadar kofsun..
bir farkın olsun, önce okuda..
O dönemlerde dövme neden yasaklanmıştı ya da dövmeyi kimler yapıyordu onu biliyor musun acaba sen de lânetledi falan diyorsun? Haybeye bir öğrenmişsiniz yasak falan diye gidiyorsunuz...
Hz. Ebû Hüreyre (radıyallâhu anh) anlatıyor: "Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm) şöyle buyurdular:
"İğreti saç takana da, taktırana da, bedene dövme yapana da, yaptırana da Allah lânet etsin!" [Buhârî, Libas 86, Tıbb 36; Müslim, Libas 119, (2124); Nesâî, Zinet 25, (8, 148)].
İbnu Abbâs (radıyallâhu anhümâ) dedi ki: "İğreti saç takan, taktıran; kaşları incelten, kaşlarını incelttiren, dövme yapan ve dövme yaptıran lanetlenmiştir." (Ebû Dâvud, Tereccül 5, (4170).
Şu bende seni lânetliyorum lafına koptum ya hahaha
Dediklerine göre dünyanın %99 u lanetli :D kalan %1 de tek kaşlar topluluugu :D
arkadaşın üstüne gelmeyinn dogru söylemişşş dövme yaptırmak günahhh bir kez abdest geçmez hergün cünup dolaşırsın namaz kılamassın kılsanda kabul olmaz yanii yerin tam cehennmelik olurr buda lanetlenmek gibi bişeydirr. !!
1400 yıl önce dövme stüdyosu varmış
hayır nihat hatipoğluda bir çok alimde hz. muhammedin dövme yapanı lanetlediğini söyler ama dinen dövme yapan birinin abdest güsul falan almasında hiç bir engel yoktur çünkü suyun deriye değmesi yeterlidir ok onlarda öyle diyo zaten www.aksam.com.tr/.../haber-277208
Ulan kız doğru söylüyor dövme yapanda lanet burada dövmenin illa mürekkeple olması gerekmiyor (Dövme Hz muhammed sav ile yenilenen islamiyetten önce de varmış kimisi vucudundaki derileri yakarak kimisi keserek çeşitli şekiller yapıyormuş cahiller birşeyi okumadan direk yorum yapmayın inananlar için söylüyorum böyle yaparak kendinizi günaha sokmayın.
Katılıyorum
bunlar bilip bilmeden konuşan cahil insanlar boşverin, yok beni lanetlermiş, yok götümüzden uydurmaymış :)
boşwer inanan inanır inanmayanın kendi bilir
Haklısın !!
Kolumdaki dövmeyi cekip gönderiyorum. Ama bir ömür seni temsil edicek sonucta iyi bir karar vermelisin.
Fil dovmesi yaptir filin hortumu pipine kadar uzasin..
*dövme mi yaptırcan? müslüman mısın, abdest geçmiyor dövmeden biliyorsun ömür boyu cünüp gezebilirim diyosan yaptır :)
Kim dedi sana bu nu? diyanet öyle demiyor?
Abdest geçmiyor mu Ahaha :P deriye su işlemiyor di mi dövme olunca:)) ya iyi misiniz siz ya :)))
evt abdest geçmiyorr bence dövme yaptırmak artık senin müslüman olmak istmediginin bir göstergesdir allah aşkına arkadaşım birr internetten bak abdest geçiyomu geçmiyomu diyee !!
ben bildiğimi söyledim arkadşlar tartışmak için yaazmadım karar sizin sonuçta
bence atatürk imzası çok güzel duruyor erkeklerde
Ömür boyu cenabet gezicem diyorsan yaptır :)
Türkçesi yok mu bu dövmelerin kardeşim?
Gogsune yaptir cok guzel olur
Ne tarz bısı yaptırabılırım gogsume onu cozemedım o yuzden ılk asamada kaldırdım onu ılerleyen zamanlarda
ne biliyim bir isim olabilir, yasa dua eden bir el, boyle elini acmis o cok guzel duruyor,,
ya da degerli birinin ismi, ya da yas akan bir goz, erkeklerin genelde sacma dovmeleri var boyle ciizim ama anlamsiz geliyor bana, bence bir yazi ingilizce ya da turkce olsun ama anlami l*n bir yazi olsun ha bide kisa olursa super durur..
Adale kısmıma güzel bi' dövme arıyorum bende..
Dövme bana ergence geliyor nedense
Watercolorlara bak bence hoşlar :)
O nasıl bişey
Suluboya gibi mesela www.cuded.com/.../47-watercolor-tattoo.jpg
Cok guzell; )
Bende çok seviyorum :)
life goes on :) bence güzel
dövme yaptırmak haram canısı :)
Bileğindeki iyiymiş:)
Nazi ya da akrep dövmesi çok güzel
bence ikisi de çok hoş yaptırmalısın
bence insanın bedeni değerli
Çatala yaptir amkkk ;))
Bileğe yapılan yazılı dövmeler çok hoş bence :)
Swastiga veya Bozkurt
çok süper ikisi de, çok beğendim
Neden sorun olsun ki yaptir bence hos duruyor
kızda erojen bölgede güzel duruyor
Sırttan kollara doğru ejderha veya aslan
Sonsuzluk işareti çok sade ve hoş geliyor bana :)
yaptırsaydım zoso dövmesi olurdu heralde
celal ile cerendekini tavsiye edebilirim :)
sağlam işcılık olmuş...
bence ejderha yaptırrr
bos ver dogal olması iyi bende
Bence yaptirma
Hangi unidesin abi
Yakın doğu
Yeri degil biliyorum ama maasi iyimi rahat meslekmi birde yurt disina cikma durumu nasil tasinmak istiyorum baska biyere
Yurt dışına taşınmak gibi bir düşüncem yok uzmanlık düşünüyorum bence güzel meslek para karizma her şeye sahip okumasına katlanıcaksın biraz o kadar
Birde korkum var tıp kontenjanlari bile 5bin artti ileride disciler asgari ucrete calismaz deme muhendisler gibi yani yurt disindada dis h ekimi olmak kazanclimi
Ben o tarz şeyler olucağını sanmıyorum eğer diş hekimi de asgari ücret gibi maaş alırsa hiç bir meslek kazanamaz o kadar diyim şu an bile devlete girdiğinde 5 bin tl dönerle garanti paran var
Tesekkurler abi insallah devlette kontj artar belki gireriz doguda biyere
Hayırlısı olsun
hepsi sacma
Ejderha yaptir bro
ejderhanın öpücüğü
Joker temalı...
Ying ve yang
Aslan dövmesi yap :)
Çok hoş...
kartal iyi gider
çok hoşlar
kral tacı dövmesi