İrem Sak: "Beni havalimanında röportaj verirken göremezsiniz çünkü magazinci çağırmadık" cümlesi üzerine magazincilerden tepki aldı. Haklı mı?

Merhaba Herkese!🌸

İrem Sak: Beni havalimanında röportaj verirken göremezsiniz çünkü magazinci çağırmadık cümlesi üzerine magazincilerden tepki aldı. Haklı mı?

İrem Sak, katıldığı İbrahim Selim’in programında “Son 3 senedir Amerika’ya 35-40 kere gidip gelmişimdir. Hiç benim havalimanı röportajımı gördünüz mü? Göremezsiniz çünkü çağırmadık” sözleri üzerine magazincilerden tepki aldı.

İrem Sak: Beni havalimanında röportaj verirken göremezsiniz çünkü magazinci çağırmadık cümlesi üzerine magazincilerden tepki aldı. Haklı mı?

Kendisinin haber değeri taşımadığı söylendi. Sizce bu olayda kim haklı?

İrem Sak: "Beni havalimanında röportaj verirken göremezsiniz çünkü magazinci çağırmadık" cümlesi üzerine magazincilerden tepki aldı. Haklı mı?
Cevapla