Cüneyt Özdemir Hatay için “33 yıllık gazeteciyim böyle bir felaket görmedim” dedi. Biz bu hale nasıl geldik?

Deprem gerçekleştiğinden beri canlı yayınlar yaparak, olay yerindeki insanların yaşadıklarını aktaran gazeteci Cüneyt Özdemir, depremin 8. günü afetin yaşandığı Hatay'a giderek bu kez gördüklerini paylaştı. Özdemir, “33 yıllık gazeteciyim böyle bir felaket görmedim” dedi. Biz bu hale nasıl geldik, bunu nasıl atlatacağız, düşünceleriniz neler?

Cüneyt Özdemir Hatay için “33 yıllık gazeteciyim böyle bir felaket görmedim” dedi. Biz bu hale nasıl geldik?
Cüneyt Özdemir Hatay için “33 yıllık gazeteciyim böyle bir felaket görmedim” dedi. Biz bu hale nasıl geldik?
Cevapla