İki seçenek arasında mecbur muyuz.
Muharrem İnce de var.
Bazı gazeteciler neden algı yapıyor
İki seçenek arasında mecbur muyuz.
Muharrem İnce de var.
Bazı gazeteciler neden algı yapıyor
Önce kuruyorlar sonra oynuyorlar işte.. Bağımsız olarak kendiniz de gözlem yapabilirsiniz sadece burada bile ciddi destekçisine rastlıyorum, Instagram ve Twitter'da gençlerin tercihinin çoğunlukla İnce'ye kaydığını görüyorum. Hatta şahsi düşüncemdir ikilemde kalan birçok seçmen Kılıçdaroğlu adaylığından sonra Muharrem İnceye oy verecektir ben öyle düşünüyorum.
Çok haklısın
Ben İncenin de ciddi bir seçmen kitlesi olduğunu düşünüyorum. Arkasında medyanın olmaması bir şey ifade etmez
Çok haklısınız
abi parayı basana oynuyorlar ne yapsınlar
Çok üzücü :(
annem siyaseyi gençliğinden beri takip eder erdoğan ile ince arasında çekişme olacak bnce falan demişti ama ittifak grubu çok partili olup amerika vs arkalarında olunca çok ses getirdi daha güçlü olanın yanında olamyı tercih ediyolar, çokluk güç birleştirme demek vs. üzücü ama ince de uyanık olsa da ittifak tiyatrolarından çevirse gündemden düşmemek için sürekli saatler süren toplantı yapsa ondan da bahsederler
:) 🤗 ❤
Cevap
1Cevap
Muharrem İncenin sence gerçekten şansı var mı?
evet var tabii ki
Evet ya 🤔
İnce adamdır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?