Bence var, çünkü ben beğendiğim bir kadının ağız, diş ve yüz yapısını detaylı incelerim. Evleneceğim kadının belli bir güzelliği olması gerektiğini düşünürüm, geçen aldatıldığı haberini duydum ve şok oldum. Şahsen böyle bir kadının da üstüne gül koklanmaz diyorum.
Gözüme bu ikisi takiliyo barbarada benim İşte o yüzden soruyorum kusursuz bı güzelliğe sahip değil aksine ksuurlu mükemmel değil. Çok beğenenler nasıl beğeniyor diye düşünüyorum ama kadın güzel hakkını yiyemeyiz
İşte bu da doğru ama göreceli bir durum yani kimi de öyle seviyor yani Gigi Hadid'i 😄 Megan Fox estetikli diye biliyorum ve bana pek çekici gelmiyor açıkçası, Alla Bruletova evet dediğin gibi 🤷🏻♂️
Erkekler Ne Diyor
Yaşıyor mu o kız daha uzun yıllar bu soruyu duyduk çünkü
30 olmus
Sen ne düşünüyorsun
Şimdiki halini beğenmedim
Yani tabi yaş alıyor
Gencliginde nasıl bluuodun
Yani abartılacak güzelliği var mı yok mu sence
Reklamlarda çok tatlıydı
Mimiksiz daha güzel bence Barbara ya gülünce iii yani hayır.
Yani yüzünün abartılacak güzelliği var mı dersin yoksa o kadarda güzel değil mi dersin
Abartılacak değil
10 üzerinden kaç veriyorsun yuzune barbaranin
4...
Vallahi ben beğenmiyorum. Bana hitap etmiyor
Neden neyini beğenmedin
Çok donuk, insan gibi değil de daha çok çizim gibi. Beni hiç etkilemiyor
Yok yani yüz güzelliği olarak abartılacak güzelliği var mı yok mu demek istedim
Bana göre yok, bir başkası çok beğenebilir ama bana göre yok
10 üzerinden kaç veriyorsun yuzune barbaranin
Yok puanlamam olmaz
Niye
Objektif şekilde ver bence 10 üzerinden kaç
Kırma beni
6 diyeyim o zaman
O kim diye baktım şimdi ben beğenmedim
Neyini begenmedin peki
Zayıf
Yok yani yüzünün diyorum abartılacak kadar güzel mi dersin yoksa o kadar güzel değil mi dersin
Hayır abartılacak kadar güzel değil
10 üzerinden kaç verirsin yuzune barbaranin
5 puan olur
Sen de mi onu istiyorsun mfkfld
Yok ya kadın güzel hoş ama abartılıyor
Beğenilmeyecek gibi değil ki
Evet güzel beğenilecek bı kadın
Ama yüzü abartılacak kadar güzelliği var mı yok mu sence
Bence var, çünkü ben beğendiğim bir kadının ağız, diş ve yüz yapısını detaylı incelerim. Evleneceğim kadının belli bir güzelliği olması gerektiğini düşünürüm, geçen aldatıldığı haberini duydum ve şok oldum. Şahsen böyle bir kadının da üstüne gül koklanmaz diyorum.
Evlenmek ister miyidn lnla
Neden olmasın 😄
10 üzerinden kaç eder yuzu
Barbaranin
8,8 alır, çünkü ondan da güzeller yok değil.
Sence nasıl
8 mi 9 mu 7 mi
Net soyle dusunuo
Bende soylicem fikrimi
Net diyorsan 9 olsun yakın değer.
Bence güzel kadın ama burun ve çene bozuyor ya
Burnu büyük bicimsiz bı burun
Çene de sivriliyor yüz hatlari
Gözüme bu ikisi takiliyo barbarada benim
İşte o yüzden soruyorum kusursuz bı güzelliğe sahip değil aksine ksuurlu mükemmel değil.
Çok beğenenler nasıl beğeniyor diye düşünüyorum ama kadın güzel hakkını yiyemeyiz
Bende 8 8 buçuk vereyim güzel kadın
Daha güzelleri tabi var
Evet ama bunlar tolere edilebilir ve inan ki başka bir güzel olan Gigi Hadid'in bile kusurlu olan bir şeyi muhakkak vardır
Gigi mi hayır
Pogaca yanak gigi
Megan Fox iyi
Ya sana şu yabanci kızlar var bı gostersem var ya kusursuz olanlarini
Alla bruletova yaz instgrama bu kızın da yüzü ucgen mesela ama millete sorsan çok güzel der sarı mavi gözlü ya
İşte bu da doğru ama göreceli bir durum yani kimi de öyle seviyor yani Gigi Hadid'i 😄 Megan Fox estetikli diye biliyorum ve bana pek çekici gelmiyor açıkçası, Alla Bruletova evet dediğin gibi 🤷🏻♂️
Alla nasıl baktın mi
Minik ucgenimsi garip bı tipi var
Ama tatlı da aynı zamanda insanın gözüne güzel de geliyo ya maviş gözleri sarı saçları
Ama çok çok güzelde değil ya
Evet baktım dediğin gibi 👍🏻😃
Megana kaç verion gencligindeki yuzune
Vede alla'ya
Megan Fox: 10/8
Alla Bruletova: 10/7 fakat bakışları diğerlerinden daha iyi 🙌🏻
Ya varya bitiyorum ya namusuma o kadına
Hm
Neyini begeniyorsun
Fiziğine ve bakışlarına güzelliği tartışmaya kapalı zaten
Evet kadın güzel
Ama yuzünün abartılacak kadar güzelliği var mı yok mu sence
Okadarda güzel değil mi dersin
Sence diğer kadınlardan bir farkı yok gibimi diyorsun diğer kadınlar makyaj kullanarak yüz güzelliğinin almaya çalışıyorlar ya da benzetmeye
Kadın güzel ama burun çene sıkıntılı o kadar güzelliği yok ki
Beğenmiyorum
Melis sezen diyorum 💜
O güzel değil ya
Tövbe melis sezen üstüne güzellik var mı âşıktım 💜
Muhteşem kusursuz bir kız
Kusursuz değil ama güzel kadın
Yüzü kusursuz mu
Kusursuz evet muhteşem
O kim o
Netten baksana
Ufff uğraşamam iyi günler
Ehh işte
Neyini begenmiyorsun yüzünde
Bir yerini begenmemek değil ama benim ilgimi çekmiyor
Ya olabilir tabi göreceli
Demek istediğim yüzü çok mu güzel yoksa abartı güzelliği yok sadece guzel mj dersin
Ortalamanın üzeri güzelliği bence tabikide
Evet tabi ortalamanin üzeri kadın
Ama hani boylr abartılacak kadar güzelliği var mı yok mu sence
Yok bence,, sence?
Yani bence kadın güzel
Farklı bı tipi var ama burnu çenesi o kadarda güzel değil bozuyor yani
Güzel ama çok çok değil diye düşünüyorum
Sen?
Bu arada 10 üzerinden kaç verirsin yuzune barbaranin
Yeter ya ne darladın ha
Ay dur kizma ve 😁
Tamam puanın kaç söyle darlamiyim baska
Kaç puanin yüzüne?
O kim la
Netten bak istersen
Gerek yok
Ben beğenmiyorum
Neden neyini beğenmedin yuzunde
Benim olmayanı beğenmek huyum değilki
Yok objetkif bak
Yüzü çok çok mu güzel yoksa abartı güzelliği yok sadece güzel mi derdin
İyide ben o dediğin kişi kimdir hiç bilmiyorumki
Netten baksana fotolarina
Baktım gideri var. ama manitası aldatmış
Evet öyle bı haber çıktı ama yalanlamış
Bu arada 10 üzerinden kaç verirsin yuzune barbaranin
Ateş olmayan yerden duman çıkmazmış. illaki yapmıştır.10 üzerinden 5 ancak veririm. ben türk kızlarını seviyorum valla
Taraflı davranma hahaha
Objektif ol kaç puan yuzu
Taraflı değil valla ben yabancı kadınları beğenmiyorum. uzun zaman yurt dışında yaşadım iyi bilirim 😊😊
Ciddi mi
Neden?
Evet çok ciddiyim valla. nedeni ayıp bende kalsın
Efsane hatun
Neyini begeniyorsun
Beğenmiyorum
Olurum onun için dunyanin en güzel kadını
Sende benziyor musun barbaraya