Herkesin beğeneceği bı tip değil aslında abartiyorlsr Yani böyle dusunme güzellik olarak Yüzünde begennedigin yerleri nereleri Yani şu yüzünden cok çok güzel değil bence dediğin sebepler?
Bu kadına ilk kez bakanlar genelde beğenmez Bu kadın baktıkça güzelleşiyor ben bunu farkettim Direkt burnu ve çenesi dikkstini çekti dimi kusurlu bı yüzü var öyle kusursuz harika degil
Erkekler Ne Diyor
o bana bakmaz o yüzden beğenmem ben çirkin obez kızları beğenirim.
Yüzu naisl
Dünyanın en güzel kızı mı yoksa o kadar değil mi
güzel işte
Güzelde
Mükemmel güzellikte mi yoksa o kadar değil normal mi
S
10 üzerinden kaç verirsin yuzune barbaranin
Ben beğenmiyorum şahsen
Neyi begenmiyorsun yuzunde
Etkileyici değil bence bide herkesin beğendiğini beğenmiyorum tuhaf geliyor yani
Herkesin beğeneceği bı tip değil aslında abartiyorlsr
Yani böyle dusunme güzellik olarak
Yüzünde begennedigin yerleri nereleri
Yani şu yüzünden cok çok güzel değil bence dediğin sebepler?
Göz
Dudak
Burun
10 üzerinden kaç verirsin yuzune barbaranin objektif
4 bence skksks
kadın seksi ve guzelll
çok çok güzel mi dersin yoksa abartılacak güzelliği yok sadece güzel mi
çok güzel tam bir doğa harikası
10 üzerinden kaç verirsin yuzune barbaranin
Objektif ol ama
10/9
dümdüz vücudu var hiç çekici değil
Yüzünü soruyorum
Yüzü nasıl
Baktım şimdi de
Bu ne ya nesini beğenicem
Yüzü nasil
Normal yani. Abartılmış sadece
Bu kadına ilk kez bakanlar genelde beğenmez
Bu kadın baktıkça güzelleşiyor ben bunu farkettim
Direkt burnu ve çenesi dikkstini çekti dimi kusurlu bı yüzü var öyle kusursuz harika degil
Baktın mı baya fotolarına
Baktım baktımda ne kadar bakarsam bakıyım yok. Bende güzelleşmiyor.
Yani olabilir.
Yüzünde begennedigin ne mesela
Dudak yapısı
Göz çöküklüğü
Fazla sivri çene
Dudakları normal
Burnu nasıl?
Çene evet katılırım
Göz cokluklugu bilmiyorum gözleri mavi guzel
Baktığın her noktayı birde estetiksiz düşün
Daha iyi anlarsın
Estetik yok bunda ya
Besbelli estetik olmadığı
Estetik olsa o burun öyle mi olur o dudak öyle mi olur
Gizlidn çıksana yazim
Tamam
Çok beğeniyorum
10 üzerinden kaç verirsin yuzune barbaranin objektif
10
Tamamen objektif
Yok ya
Yüzü nasil
Güzelde ben beğenmiyorum nedense
Göreceli
Yani boyle çok vov güzelliği var mı yok mu
çok güzel mi dersin yoksa çok güzel değil sadece güzel mi
Vov özelliği yok sadece güzel
10 üzerinden kaç verirsin yuzune barbaranin objektif
8 verirdim
güzel kadın
Evet güzel
Yüzü çok güzel mi dersin yoksa abartı güzelliği yok sadece güzel mi derdin
yüzü cok guzel tabı kı degısık bır aurası var ayrıca fızıgı de ıyı
Evet katılıyorum bu yorumuna.
Böyle tipinde farklılık var
Ama boyle inceleyince kusursuz değil ya burnu büyük çenesi uzun
Yani sence harika güzellikte bı yüze mi sahip yoksa o kadar da güzel değil mi dersin
sımdı o kadar kusur ararsan bulursun herheste
Doğru
Ama yuzu mükemmel güzellikte dünyanın en güzeli mi yoksa değil mi o kadar
10 üzerinden kaç verirsin yuzune barbaranin
9
Verse nefessiz yani öyle diyim
Yüzü nasil
Çok çekici
Bence de kadın tatlı
Guzellik acisindan nasıl çok güzel mi dersin yoksa abartı güzelliği yok ama yinede güzel mi dersin
Abartı değil ama güzel derim
Evet kadın güzel aslında ama çok vov mu tartışılır
Peki neyi begenmion yuzunde su yüzden çok çok güzel değil dediğin sebep
Bilemiyorum sanırım güzellik algıma uymuyor bir şeyler ters gidiyor ve abartı güzel bulmuyorum
10 üzerinden kaç verirsin yuzune barbaranin
7