Ünlü estetik cerrah Dr. Julian De Silva, yaptığı hesaplamalar sonucunda Bella Hadid'i dünyanın en güzel kadını olarak ilan etti. Bella Hadid'in yüz hatlarının%94.35 oranında altın orana uyduğunu açıkladı.

Ünlü estetik cerrah Dr. Julian De Silva, yaptığı hesaplamalar sonucunda Bella Hadid'i dünyanın en güzel kadını olarak ilan etti. Bella Hadid'in yüz hatlarının%94.35 oranında altın orana uyduğunu açıkladı.

Güzellik algısı kişiden kişiye değişir. Mesela fotoğrafta bulunan kadıncağız, bana hiç çekici gelmiyor. Ben güzel bulmuyorum. Bu durumda dünyanın en güzel kadını seçilmesi de, benim için sönük bir mertebe gibi kalıyor.
Üç beş tane insanın kendi zevkine göre, dünyanın en güzel kadınını seçmesi bana her daim saçma gelmiştir. Onlar dünyadaki bütün kadınları görmüş ve kararı öyle mi vermiş? Neresinden tutarsan tut, elinde kalıyor.
Güzellik algıma uyan birisi henüz yok. Olsaydı bile, bunu paylaşmak istemezdim. Sonuçta o benim için güzel. Bir nevi hislerime hitap ediyor. Bu durumda bunu, herkese ilan etmeye gerek olmadığını düşünüyorum.
Bella'yı eskiden hiç beğenmezdim, ama yaptığı iyilikler, alçakgönüllüğü den ötürü gözüme oldukça güzel geliyor. Farklı bir aurası karizması var daha önce de altın oran seçilmişti. Bilime saygım sonsuz seçtilerse bir bildikleri vardır ama bana göre Altın oran'a en uyan ünlü Amber heard. Daha önce de o seçilmişti Altın oran.
Annesi ne eziyet ediyordu buna psikolojik baskılar ve manipülasyonlara maruz kalıyordu.. Diğer kardeşi daha güzel diye.. En azından boyunun ölçüsünü almıştır şimdi..
Cevap
53Cevap
Tabii ki Bella Hadid de dünyanın en güzel kadınlarından biri. Hakkıdır.
Fena durmuyor güzel kadın gadası
Hayır en güzel kadını sevgilim olur.
Bir araştırma noktası olarak baz aldığı için bilinen yüzleri tercih etmesi gayet normal.
Madem en güzel o kadın neden güzellik yarışmaları yapılıyor peki hadi yine yapılsın Bella'nın memleketinde ki kızlara haksızlık olmuyor mu?
Oradan katılmasın kimse o zaman nasılsa bizim ülkenin en güzel kızı olarak seçmişler katılıp belayı gölgede bırakmayalım desinler.
Isimsiz fenomenler herkesin tanidgi ve guzel dedidigi kadinlardan daha guzel gorunuyor. Fakat bir de dogal hallerini gormek gerekir diye dusunuyorum. Bella hadid guzel kadin ama. dunyanin en guzeli degil. O yuzden bir isim vermek zor benim icin. Guzelin "en" i yoktur bence.
Benim için en güzel kadınlar Mary Kate olsen ve Barbara Palvin. Bir tane bile kötü çıkan fotoları ve kusurları yok ne yüzlerinde ne fiziklerinde.
Hem fotojenik, videolarda güzel ve gülüşleri de çok güzel.
Bir çok yeri estetik robot gibi bence
Bizim türk kızları daha güzel
En güzeli Macar türkü olan barbara Palvin bence
Barbara türk mü anlamadım
Türk Macarlar ın ataları atilladır
Avrupa Hun devleti dir
Hiç mi kavimler göçü nü duymadın
Balamir Yabgu 200 000 Türkle Macaristan a göç etti devlet kurdu
Soruma basit bir şekilde cevap versen olmaz mı hiç duymadım dediklerini
Avrupa Hun devleti ve Asya Hun devleti ni
Kavimler göçünü araştır
Kardeşim bulursun
Saatlerce sürer anlatmak
Hatta İngiliz, Fransız, İskandinav lar, Almanlar, Ruslar yoktu
Bu milletler kavimler göçü ile yurdundan olan barbar Avrupa kavimlerinin birleşmesi ile oluştu
Orta Asya’da Kuzey Hun Devleti’nin yıkılışından sonra (M. S. 216) bazı Türk boyları batı yönünde hareketlenerek Seyhun Nehri’nin batısında, Kuzey Kafkaslar’da ve Dinyeper Nehri civarında yerleşmişlerdir. IV. yüzyıl ortalarında Aral Gölü ile Hazar Denizi arasında yerleşen Hun boyları 374 yılında İtil/Volga Nehri’ne kadar uzanan bölgeye de yerleşmeye başladılar. Aynı dönemde Karadeniz’in kuzeyinde Germen kavimlerinin iki kolu yurt tutmuştu. Bunlardan Ostrogotlar (Doğu Gotları) Don ile Dinyeper Nehirleri arasında, Vizigotlar (Batı Gotları) ise bu coğrafyanın batısında yerleşmişlerdi. Diğer yandan gene Germen kavimlerinden olan Gepitler Galiçya’da, Vandallar ise bugünkü Macaristan’da bulunmakta idiler. Bu dört ana grubun dışında Germen, İranlı, Slav ve benzeri yirmiye yakın topluluk aynı coğrafyanın değişik bölgelerinde varlıklarını sürdürmekte idiler.
Orta Asya’dan kopup gelen Hun Türkleri’nin 374 yılında Balamber/Balamir komutasında bölgeye girerek aynı yıl Ostrogotlar’ın 375 yılında da Vizigotlar’ın devletlerini yıkması bu Germen kavimlerinin batıya göç etmelerine sebep olmuştur. İspanya’ya kadar ulaşan bu büyük göç tarihte “I. Kavimler Göçü” olarak bilinmektedir.
“II. Kavimler Göçü” olarak vurgulanan olay ise V. yüzyıl başlarında Uldız/Yıldız komutasındaki Hun kuvvetlerinin Vandallar’ın bir bölümü ile Vizigotlar’ın İtalya’ya göç etmelerine sebep olan akınlardır.
1. ve II. Kavimler Göçü günümüz Avrupa’sının etnik yapısının şekillenmesinde büyük rol oynamıştır. İspanya’ya göç eden Vandal, Alan, Süeb ve Vizigot toplulukları, İspanya’nın yerli halkı ile karışmak suretiyle bugünkü İspanyollar’ın ilk ataları olmuştur. Aynı şekilde Angıllar ve Saksonlar, Britanya Adaları’na sığınarak buranın yerli halkı ile karışıp İngilizler’in atalarını oluşturmuşlardır.
Roma İmparatorluğu ise Kavimler Göçü sonrasında bu göçten menfi şekilde etkilenmiş, önce 395 yılında Doğu ve Batı Roma olarak ikiye ayrılmış, daha sonra ise Batı Roma 476 yılında yıkılmıştır.
Diğer yandan Kavimler Göçü bir bakıma İlkçağları sona erdirip Ortaçağların başlangıcı olmuştur.
Ancak günümüz Macar halkını, Magna Hungaria (Hakiki Macaristan) adı verilen ilk yurtlarından gelen yedi Macar kabilesi ile Kabarlar'ın birleşmesiyle günümüz Macar topraklarına yerleşen ana kitle ve bunlar içerisinde asimile olan Türk kökenli Kuman ve Peçenekler ile Sarmatlar'ın bir kolu olan Yaslar (Jasz/ Jászok) ...
Barbara Sprouse (kızlık soyadı Palvin; d. 8 Ekim 1993, Budapeşte, Macaristan), Macar model. İlk olarak 2016 yılında Sports Illustrated Swimsuit Issue dergisinde yer aldı. 2019'da Victoria's Secret Meleği oldu. Aynı zamanda bir Armani Güzellik elçisidir.
Mubarek insan o kadar ugrasacagina link atsaydin da tesekkür ederim zahmet etmissin
Ne zahmeti
Kendine medeni diyen Avrupa asıl barbar kısacası
Dünyanın en güzel kadını kim? Bu o kadar kolay değil işte.. illuminati kafasına göre oran vererek insanları kandırıyor. Bella hadid güzelmiş? S. ktirsinler oradan..
Bütün kadınları toplayıp ona göre mi karar veriyorlar bana göre öyle çokta güzel değil Ünlü estetik cerrah Dr. Julian De Silva'ya göre öyledir herkesin düşüncesi farklı 😄
Bu kız içinde aynısını diyorlardı bi zamanlar
Altın oran güzelliğini ben yanlış biliyormuşum o zaman. Bana göre altın oran güzelliğine sahip ünlüler, Türkan şoray, Gülşen bibikoğlu, pınar deniz, miranda kerr falan yani..
Yıllar önce güzel bir kadından duymuştum bu tabiri vücudum altın oran demişti yüz hatları içinde oluyormjş demekki.
Gönül kimi severse, aşk onda güzeldir. - Neşet Ertaş
Bu orana sahip olmak icn kaç defa bıçak altına yatto Allah bilir
Game Of Thrones a koysan ak gezen olacak kadın nasıl dünyanın en güzel kadını olabiliyor anlayamadım ama zerre haketmiyor 😂
Bella Hadid dünyanın en güzel kadını ünvanını kazanması şaşırtmadı. Gerçeken oranları doğru hesaplanmış.
Bence Filiz Akın'ın gençlik hali daha güzel
Altın oran matematiksel hesaplara dayanıyor o açıdan belki olabilir ama benim güzellik algım bu değil yani bana göre dünyanın en güzel kadını değil.
Mükemmel altın oranı kimse takmaz. Bakışlarında sevgiyi, aşkı, güveni görmek bir insanı dünyanın en güzeli yapar onu seven için.
Evet ben de beğenirim kendisini ama scarlot jhonson daha güzel
Ben beğenmedim ya , oran tamam da alın çok açık değil mi?, kaşlar silik yok gibi 🤪
Bukadar estetiği yaptırırken iyice ölçüp biçtirmiş demek 😂
Dünyanın en güzel kadını veya dünyanın en yakışıklı adamı diye bir şey yoktur
Ben 😏😂😂
Neyse
Şaka bi yana
Bu kadında o kadarda güzel değil yani
Adam kendi altınnoranını uydurmuş. Altın oran denen şey her kültüre göre farklılık gösteriyor 🥰
Altın oran saçma olduğu için belle hadid dünyanın en güzel kadını değil.
Bunun ingilizcesi gold rate mi acaba🤣🤣 abi herseye birsey uydurmayi bırakın.
Ya güzdl gacı tamam da, yüz ifadesi çok sert ve erkeksi. Buna bin basacak ünlüler var türklerden
ıyy hiçte değill hem orantıyla güzelliğin ne alakası var
Bella hadidin kalbi de çok güzel sevdiğim biri ben de onu seçerdim
Türkiyede Esra Bilgiç
Yabancılarda Elsa Hosk Adriana Lima Miranda Kerr vb vb
Kimse dünyanın En güzel Kadını değildir benim gözümde Saygılar
Altını maltını bilmem ben görünüşe bakarım ve bence güzel değil.
Kendi yaptigi estetikleri kne cikarmak icin etmistir
Bella Hadid olmadığı kesin
Bence Salma Hayek…Kadin bildigin 🪨
Bella Hadid yüzünde işlem çok ama doğal duruyor güzel değil. Anjelina Jolie daha güzel.
Bu dünyanın en güzel kadını mı seçilmiş :D E ben bu mantıkla kahinat yakışıklısıyım :D
Yapay zeka mi belirliyor en guzel yuzu? Bence en guzel yuz kesinlikle degil. En açılı yüz olabilir. En simetrik. Ama en guzel degil
E altın orana göre ameliyat olunca olur tabi
Barbara Palvin ve diğerleri olarak ayırıyorum..
Sıktı ama Buda ya yeter artık kaldırın şu soruyu gözümüzün önünden, illa yorum mu yapmamız gerekiyor kalkması için
Ya zaten yüzü ona göre yapildi mk tabili altin oran olucak ne saçma
Ben reklam olarak görüyorum bu olayı dünyanın en 'i olacak biri değil
Ancelina coli bundan bin kat daha güzel, bunda sinsi bi yüz ifadesi var niyeyse bana öyle geliyor
Bella da guzel olarak aniliyor ama benim algilarima pek uymuyor ya, secilmisse guzel bulunuyormus demek
bella hadid güzel bir kadın ama kendisinden çok daha güzel olan kadınlar var mesela angelina jolie
sonunda birine verecek işte, altın maltın demicekler basacaklar hunharca :)
Bir de anası çocuklarımın arasından en çirkini Bella demişti, kurban olsun. Canım Bella'm 💅🏻🧿
bellanın estetik cerrahı odur muhtemelen ya da money talks başka açıklaması olamaz bellanaz abartılacak bi kadın değil
En güzel kadin kendini bilen bakımlı saygılı kadindir.
Tamam ama daha çok yakışıklı gibi ya 😂
benim güzellik görecelerime göre her zaman angelina bence altın orana göre de öyle :b
Robert Pattinson da en yakışıklı olmuş bu altın orana göre
Dünyanın en güzel kadını annem.
Bu mu güzel yani şimdi 🤣
Güzel değil yakışıklı 😂
Bu kadın 🤦
Anladı sonunda 😱😱😂🤣🤣🤣🤣
Bence hiç güzel değil ya
Estwtiksiz halini gormek gerekir
Ya bunun neyi güzel bizim kızlar buna bin ceker
Dünyanın en güzel kadını bana ait olan kadındır.
Heee bende beyaz atlı şehzadeyim o zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?