Barbie akımı tam bitti derken ünlülerden pembeler içinde pozlar gelmeye devam ediyor. Bu kez ünlü türkücü Berdan Mardini pembe takımlarıyla poz verdi. Tarzını nasıl buldunuz?

Barbie akımı tam bitti derken ünlülerden pembeler içinde pozlar gelmeye devam ediyor. Bu kez ünlü türkücü Berdan Mardini pembe takımlarıyla poz verdi. Tarzını nasıl buldunuz?

Renklerin enerjisi uydurma değil gerçek bir bilgi. Pembe rengin yaydığı enerji ve anlam erkeklere yakışmıyor. Tarzım değil kesinlikle. Kadında aşırı kullanımı da dişil enerjiyi azaltır. Pembe çocuksu ve bebeksi bir renktir. Dozunda, yerinde kullanımı güzel.
Şu adamı görünce böyle tepki veresim geliyor yemin ederim
https://www.youtube.com/embed/pNoAipfLeKECevap
63Cevap
Kafayı da pembe yapsa süper olurdu gadası
Beğenmedim. bir daha olmasın
Böyle yarım yamalak ünlü olmak da zor arkadaş. Birilerinin seni hatırlaması için illa böyle saçma canım bir olayla gündeme gelmen gerekiyor. Hiç ünlü olmasan hayat daha kolay olacak sanırım. Düşünsene için olmasan böyle maymunluk yapmak zorunda kalmayacaksın 😂😂😂😂
Düşündüm de, iyi ki böyle yarım yamalak ünlü değilim be😂😂
Offf bu erkekler niye karı gibi olmaya başladı nefret ediyorum böyle olanlardan adam gibi giyinsenize işte
Pembemsi renkler ve pembeye yakın renkleri erkeğin giymesi evet topitop gibi gösterir. Yani haklısın.
Allah vergisi sesin var. Güzel müzik de yapıyorsun. Gündem olmak için ne gerek var böyle kalıbının dışında davranışlara.
20 sene önce yiyorsa gezseydi böyle pamuk şeker çakması
iğrenç
Amacı dikkat çekmek ve çekiyor da. Zamanında çıplak poz verme furyası vardı. Her dönem bi şeyler oluyor demek ki :)
Ya Berdan Mardinli de mi bozdu kafayı karakteri ya hiç olmamış ben renklerin cinsiyeti olduğunu düşünen biri olarak bunu hiç yakıştıramadım
Çaptan düşmüş hatta hiç çapta olmaması gereken kronun teki. Ne yapacağını şaşırdı son zamanlarda.
Berdan Mardini'nin modern görünümünün ardındaki soğanlı lahmacun hiç de gizlenmemiş açıkçası. :)
Kimler ;normal insanlar herhangi birsey giydiginde size ne isteyen istedigini giyer der ama bu adamin giymesini eleştrimis. Bakmaya geldim.
Kombinasyonu eksik kalmış tamamlanmalı ama Nihat Doğan'da olsaydı oylama yapılırdı 🙄
Bu tam olmamış pembe çantada olsaydı güzel olurdu.
cinsiyetini aciklamis firsattan istifade gibi duruyor
Anası bunu küçükken üç kere havaya atıp iki kere tutmuş. Bu ne şimdi?
karısı aldatmıştı bunu. heralde beyni sulanmış zavallının...
Yani o yüz ifadesine o haşin bakışlara pembe olmuş mu hiç mans
Bu adam gündem olmak için tayt bile giymişti neden yapuyo böyle şeyler acaba
Guzel değişik, duz insan görmekten sıkıldım böyle şeyler daha iyi
Aman aman aman haldan düştüm
Yar yar yar yar... bu ne kizzzz Allah cezani vermesin jsjsjsj
Şaşırmış akli dengesi yerinde değil bu aralar kendini kadın zannediyor 😀
Reklamin iyisi kötüsü olmazda o basliktaki ünlü türkücü bu arkadasmi?
Şu adamın tarzının konuşulması sürekli gündeme gelmesi midemi bulandırıyor
Kendini öne çıkarmak isteyen Berdan Mardini reklamın iyisi kötüsü olmaz düşüncesiyle !!
Bu adama ne oldu böyle birden tarzı değişti. Yakışmıyor ki ona şaşırmış.
Barbie filmi için Ken seçmelerinden mi geliyormuş?
İğrenç duruyor bunu giymek için kafayı yemek lazım biraz herhalde bu nedir böyle
Neden acaba? Anlatsana berdan... Neden bunu yaptın...
Gündemde kalma çabaları :) hiç doğru bulmadım Berdan Mardini delikanlı adamdı pembe bozmuş yani
Koca adamlar
İki manşet olup gündeme gelmek uğruna
Hareketlere bak
Pembe Elbiseli Takım Elbise
Yakıştı mı
Berdan Hiç güzel olmamış
Kostüm menajerini değiştir
Yok komik olmuş doğu erkeğinin karizmasını çizmiş
Reklam yapmış kendini. O yönden başarılı. Değilse berbat
Kabul edelim ki adam en azından cesur davranmış. Yakışıp yakışmadığı bize düşmez
Çok soğuk buluyorum ben bu adamı. çok itici bir tipi var banamı öyle geliyor acaba.
Barbie kombiniyle öldürücekmiş gibi bakması çok komik değil mi😂
Ulan bu para şöhret insanı ne hale sokuyor. 🙂
Kadına yakışan renkler hemcinslerimde iğrenç duruyor.
Gayyyyyyyyy begenmedim
Erkek erkek gibi giymeli , olmalı , hissettirmeli…
Allah seni bildiği gibi yapsın bunelen
Ayyy hiç güleceğim yoktu 😂
Balerdan barbini olmuş 😄
Gördüğüm en güzel barbie.
😂😂
Çayı ekrana püskürttüm ya :D :D :D
Tövbe estağfurullah bu ne hâl 😂
Hayır beğenmedim çok kötü 👎🏻
Erkek adama pembe yakışmaz. İğrenç bence
Ne tatlı olmuş yiğidim.
Gözümden düştü
Olmamış. Eldiveni nerde 😀
aşiret bunu hala nasıl kovmuyor ilginç
Babam böyle giyinse kafasına sıkarım :D
Hiç yakışmamış
Beklenmedik bir isim bence güzel olmuş 🌸😅
Türkücüsün sen kendine gel Eyyy berdan mardini 🤣
Çok kötü görünüyor 😒
Kulotlu çorap ve dantelli külot nerde?
Köyünün yokunu s2m adam bu ne
Bu da iyice şaşırdı 🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Bardan Barbieni.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?