Isparta'nın Sav beldesinde yaşayan 75 yaşındaki Sakine Akkul, renkli kişiliğiyle adeta bir yerel ikon haline gelmiş durumda. "Barbie Teyze" lakabıyla tanınan Sakine teyze, pembe tutkusu sayesinde evini baştan aşağı pembeye boyayarak görenleri şaşkına çeviriyor.



Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
HAyır ben yapmazdım çok saçma
Abla hepsini anladıkta patlıcanı niye pembeye boyadin
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Allah'ım sen koru. Hadi siyah çocukluğumun rengi de pembe cıks olmaz, yapmam. Zaten siyah da çok toz gösteriyor. 😮💨
Pembeyi cok seviyorum ama bu gereğinden fazla yani her şeyin pembe olması kadar saçma bir şey yok 1 pembe yeterli yani abartmak oluyor bu
Çok tatlı olmuş Ispartaya gidebilsem onuda ziyaret etmek isterdim
Fazla çocuksu ve nedense ben böyle insanların takıntılı ve hasta olduğunu düşünüyorum
Türkiyesel nası bi kelime, kaç kişi kaç saate icat etttiniz?
Her yeri pembe yapmam ben bu renkte ki kıyafetlere bile yıllar sonra alıştım
Bu teyze ben ya bende çok severim aşkı kuşko şeyleri 😄💞
Psikolojisi bozuk bir beynin ürünü olarak yorumladım görseli
Bir çeşit hastalık bu. Her şeyin fazlası zarar
Aşırı tatlı annem sen büyüdün artık dedikten sonra gene ben
Pembeyi çocukken bile sevmezdim ne b*oktan bi renk ya 😬
Tek renkle takılı kalmayı sevmem. Bu benim rengarenk kişiliğime aykırı.
Vallahi en sevdiğim renk mor yapmam çok boğucu ya bu ne
Sebze vs neden boyadı onu anlamadım. Tam bir Barbie teyze🌸😅❤️
Rengarenk dekorasyon severim özellikle renk çarkı zıt renkler kombinasyonu fakat bu renkli değil tek renk ve ton sür tonda yok boğar
Tam da hayalimdeki ev. Köydeki evimi böyle yapmayı planlıyorum. Hatta mutfak eşyalarımı bile pembe renk almayı düşünüyorum.
Zamanla gelişen obsesyon olsa gerek. Eskiden öyle çılgınca bir düşüncem vardı ama mor ile :D
Belki kucukken pembe oyuncuklari elbisesi olmadi oda travma yapti
Resime bile bakınca canım sıkıldı o kadarda yapmam
Yok fosforlu pembe sevmiyorum.
Bende istiyorum @Mr-Wednesday
Ken odası da olacak yoksa kabul etmem
@Mr-Wednesday olur
Psikolojik sorunları var bence
Yok be napıcam o kadar çok pembe manzarayı
Kirmizili kadin geldi aklıma
Başka ülkede yaşayamam
🎀 I’m just a girl in Isparta 🎀
Türkiyesel anlamda ne demek?
Ama o kadar pembe içinde teyzem o etek uymadı 😂☹️
Aşırı pembeden zehirlendim.
Aa vantilatör pembe değil olmaz jdbdb
Teyze çok tatlı 😂🫣yok ben yeşil yapıcam
ayy kuscam heryer ciddi anlamda pembe
Eflatuna boyarım. Bu rengi çok seviyorum.
Assiri boğucu bir renk ben sevmiyorum
maşallah teyzeye müq olmuş
Yiaa çok tatlış 🎀💅😻💖
Çok tatliş şekerlenmiş yaaaa 🥹
Kararlı tarz sahibi. Tebrikler. Ben yapmam.
en sevmediğim renk 😏
Yapabilirdim çok güzel olurdu😂
Ahaha baya güzel gözüküyor.
Ay ne güzel yaa
Ama yapmam
Pembeyle kafayı mı yedi
Bunun goootu de pembedir ayol
Turkiyesel değil. turksel
Senin duyarına ben ülke adı olarak bahsettim
Yapmam
Ee ülkemize ne kazandırdı?
yapmam
Hayır çok kötü
Yaslılığım💅
Kırmızılı kadının bir taklidi gibi geldi.
Pembe zehirlenmesi
Ayy kıyamam ya
Ben yapmazdım
Fazla tutku da pek iyi değil. Dengeyi bozuyor 😁
Yapmam
Yapmam