
Ünlü şarkıcı Demet Akalın, dün yemek yediği restoranda ödediği 926 TL'lik hesaba tepki gösterdi. Sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan Akalın, 2 salata ve 2 içecek için ödediği hesaba sinirlenerek, Ayıp dedi.

Ünlü şarkıcı Demet Akalın, dün yemek yediği restoranda ödediği 926 TL'lik hesaba tepki gösterdi. Sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan Akalın, 2 salata ve 2 içecek için ödediği hesaba sinirlenerek, Ayıp dedi.
Sanatçı olduğu için o kadar pagli demişlerdir belki de dolandirilmis gibi olmuş biraz da sanki yani biz lokantada bir kebab en az büyük şehirlerde 70 80 tle hadi 70 80 TL yi geçeyim 100 TL diyim yani doğru düzgün yemek yeselerdi o kadar yiyecek 500 tutmazdi biz yazın Antalya ya gittik hastane için abim ve ben bir lokantada iki kişinin o kadar tutmamistir paramız vardı ve uygun yer nerden bulup yiyeceksin bilmiyorsun gezdik gezdik karnimiz aciktiginda gittik sipariş verdik para olunca insan pagli ucuz demez mecbur kalınca alır harcar yer sanırım o sanatçı olduğunda mi bilmiyorum iki salata ve meşrubat o kadar tutmaz demet akali haklı yani düz hesap 100 TL den olsa diyelim 100 TL de çok bir salata için yani
Tam oturtamiyorum fikrimi nerede yanlış var bulamıyorum ya da anlamıyorum sanırım haber başlığı alaycı olmuş demet yine yaptı yapacağını iması barındıran cinsten onun için ekonomi eleştirisi okları üzerine çeviriyo magazinsel sansasyonelligiyle gündemin göbeğine oturan ünlünün eleştirmesi halkı destekler aslında bir yerde omuz vermiş oluyo galiba şahsi şikayet olunca hakkı yokmuş gibi davraniliyo para piyasasına parmak basmak için kronolojik statü sırasımı olmalı
Bence bunlar ünlü diye daha da fazla kazıklıyorlar. Tabii ki de haklı bir isyan. Parası ne kadar çok olursa olsun. Emeğe ödenir para.
Bir salatanın maliyeti bir içeceğin maliyeti ne kadar ki de 900 küsür yazabilmişler.
🤭😂 kadıncağız haklı tabi... enflasyonu durdurmak mümkün değil. Her şeye zam geldi... toplum birlik olup çıksa sokağa belki bir şeyler değişir ama millet bu yükselişten memnun gibi🤷🏻♀️
Sinirlenme hemen sinircim kurulu düzenini bırak kop gel birlik olalım
Cevap
46Cevap
Neresi olursa olsun bu kadar hesap çok fazla. Tabii ki haklı.
bence hakl ızor bulunan yiyecekler değil bunlar
Enflasyonu durdurmak çok zor.
Fahis fiyata realite tepki göstermesi çok güzel bir sakiza 900 TL ödeyip reklam yapmaktan iyidir de yani demet hanım günlük kombinin 40 bin tutmasj ayrı tutarsız
Mekana ilk defa mı gitmiş
Menüde fiyat mi yazmiyomus
Yoksa menüyü görmeden bi salata ne kadar olabilir ki diyerek mi sipariş vermiş ilk defa gittiği bi mekanda
Saray sanatçıları halka inince gerçeği görür, sarayda ise sadece çalar oynarlar...
Tarafınızı seçin Demet Hanım, sağ twix mi sol twix mi :)
Sanatçıların söyledikleri daha etkili oluyor. Alt tarafı salata bu. Bende kofteciye gittim meşhur diye küçücük bir yer güneş görmüyor normal bir yerin 2.5 katı hesap geldi. Bir dahada gitmem.
Haklı. Boğaz’da falan bir yerlere gittiyse iyice zıvanadan çıktılar. Kime nerde ne pozisyonda geçiririz derdindeler.
Menüde fiyatlar yazmıyor muymuş? Firma arz etmiş, o kabul etmiş.
Fazla mı? Evet.
Kabul etmek zorunda mıydı?
Lüks yerlerde fiyat yazılmıyor ya hani, ondan olmalı 😄
@BenKalenderMeşrebimm çok lüks yerlere gitmiyorum bilemem. Yazması lazım
Nerde yediğine göre değişir fakat miktar olarak tabiki iki salata ve iki meşrubat için fazla bir miktar.
Onu dinlemeye gelenler de binlerce tl veriyor. Bu daha büyük ayıp
O da fiyatlara bakıp söyleseymiş ya da ona göre mekan seçseymiş derdi gündem olmak başka bir amacı yok.
Bir kahve ve sahlep ictik 163 lira odedik yani sahlep de %2sahlep var bildigin nisastayi basmislar neden bu kadar uctu fiyatlar bilmiyorum
Iki uyduruk sarki soyleten sarkicilarin, cocuk gibi iki top kovalar kosarken futbolculara v. b. verilen milyonlara kimse laf etmedigi icin bu kadar patavatsizlasiyorlardir..
Hadi haklı sayalım. Şarkılara şarkıcılığa kaç para alıyordular acaba, ya da istiyordular. Herkesden iyi yaşıyorlar.
Lan çocukluk aşkım dolandırıldın sen galibaa
Artık nasıl salata yediyse.. Normal yerlerde bile 500₺ aşağı kalkamıyorsun o lüks yerde takılmıştır.
Bence böyle şeyler paylaşarak pr yapıyor para alıyor
Restorana gitmesin o zaman zaten restoranda çoğu şeyin fiyatı daha pahalı oluyor
Altı üstü salata yahu altın kırıntısı mı serptiniz mübarek
Zengin diye çok para ödemesimi gerekiyor nasıl bir soru bu
Bir git demet kıçını parayla silenler hesaba pahalı diyorlar. Yeme o zaman
Gundeme oturmayi basarmis diyecem de hic cikmiyor ki
Muhtemelen gündem olmak için yapmıştır gittiği yerin fiyatlarına bakmıyormu
Gittikleri yerler sokak arası lokanta değil. Lüks yerlerde neredeyse fiyatlar dudak uçurtuyor.
O da ona göre restaurant seçsin lüks restoranlarda uçuk fiyat ödeyeceğini hâlâ anlayamamış mı?
Şu sanatçılardan fenomenlerden nefret ediyorum toplumu gaza getiriyorlar gelmeyin bu oyunlara jddj
Tabi ki haklı, milyarder de olsan iki salata iki meşrubat neticesinde.
Ona göre bir yere gitsin o zaman. konser de milyonlar kazanmıyor mu?
Cimere şikayet edebilir... İyice soyguncu oldular...
Haksız, gitsin ucuz yere otursun o zaman. O parayı kendisi gibilerle birlikte oturmak için veriyor
O parayı yiyeceklere değil restorana veriyor. Fakirlerle aynı yerde bulunmamak için lüks yerlere giderse normal. Görgü. süz bir kadın
bu ünlüler bi yere gittiğinde normal menü fiyatlarıyla
karşılaşacağını sanıyor heral
Yani Demet Akalın da 926 liraya tepki gösterdiyse vay bizim halimize 😄
Somonlu salata söylemiş 😁
Şampanyayı beğendim diye kafasından aşağı dökmüştü. Fiyatı pahalı bulunca salatayı ve içeceği garsonun kafasından aşağı dökmemiş mi gene? Şarkıcı bozuntusu 😤
Hamg8 restorantta yemiş. Genelde o restorantlar herkes gelmesi gelen insanlar guzurlu yemek yesinler diye yapıyorlar.
Tamam popülarite amaçlı gündem olma amaçlı paylaşılmış gibi geldi bana. Bizde 1000 TL konser ücretimi olur diyoruz dinleyen yok
Ya canım ya hem sosyete olduğu yere gidiyon hemde gelip söyleniyor gitmesedi
Yalaka çetesi bunlar bugün isyan ederler yarın ülke uçuyor derler
Tepki vereceği mekana gitmesin. Marketten alsın evde yesin içsin
Menüsünde fiyat yazmayan bir restoran sanırım. Maalesef dolandırıcılıktır bunun adı. Haklı.
reklam kokan hareketler bunlar amaçları gündem olmak.
once sofrasina oturdugu reisin ekonomi profosoru hamlelerine yorum yapsin
Valla fiyatlar ucmus, hakli
Pahalı yerlere gitmesin o zaman
Haklı da, resimdeki demet mi emin olamadım.
Salatayla mesrubata bagli :D
İstakozlu salata mıymış 😄
pahali ama onun icin normal bir fiyat
O mekana gitmeyecek o zaman.
Ee onlarında konserleri zamlandi. Kendine viyaklasin önce biz zaten o konulara bağırıyoruz.
Ztn zengin 😂😂 niye laf ediyor
Bu da şakşakçı değil miydi?
lüxx mekana gidip storyy atmasınlar ozaman normal cafeye gitsin
Bide bizim yaşadığımız hayatı yaşasa
Dayım yata viski gönderiyordu, hiç ayıp demedi
Haklı
Yani o kadarda olmaz ayıp
Demet sakin yav
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?