Seda Sayan, eşinin soyadını kullanmamak için dava açtı! Sizce kadınlar evlendikten sonra bekarlık soyadını kullanabilmeli mi?

Seda Sayan, eşinin soyadını kullanmamak için dava açtı! Sizce kadınlar evlendikten sonra bekarlık soyadını kullanabilmeli mi?
Halk arasında sık sık tartışılan bekarlık soyadı meselesi hukuki olarak gündeme geliyor. Bundan sonra isteyen kadınlar kocasına dava açarak evlendikten sonra da bekarlık soyadını kullanabilecek. Seda Sayan da öyle yapıyor. Çağlar Ökten ile dünya evine giren Seda Sayan, resmi evraklarda sorun yarattığı için 'Ökten' soyadını kullanmamak için dava açtı. Konu ile ilgili konuşan Sayan, "Evraklarda değişiklik yapmaya zamanım yok. Bekarlık soyadımı kullanacağım" dedi.

SonDakikaHaberMAgazinGündemiSedaSayanBekarlıkSoyadınıKullanacak
Seda Sayan, eşinin soyadını kullanmamak için dava açtı! Sizce kadınlar evlendikten sonra bekarlık soyadını kullanabilmeli mi?
Cevapla