
SonDakikaHaberMAgazinGündemiSedaSayanBekarlıkSoyadınıKullanacak

#SelamGençlik 🍀🍀
Aslında bir kadın evlendikten sonra erkeğin soyadını kullanarak sosyal anlamda güç ve mevki sahibi olur. Kadın kocasının yanında gururlu ve güçlü hisseder. Erkek ve ailesi tarafından kabul edilen kişi olduğunu adeta topluma beyan eder. Erkek ise sevdiği kadının kendisinin soyadını kullanmasından gurur ve mutluluk duyar, kadın ve erkek arasında maddi ve manevi bağ kuvvetlenir. Kadın soyadını bırakmak istemiyorsa kendi soyadını ve eşinin soyadını bir arada kullanması mümkündür. Kendi adıma da tercihim bu yönde olur eğer günün birinde evlenirsem..🍀🍀
#TubaSueda ✌️✌️🍀🍀
burcun ne knk
Alemsin ya sence ne hadi bakalım tahmin et 😅😅
Balık mı yengeç mi hihi
Görüşümü inceleyip hangi bölüme istinaden bu kanaate vardın?
bi kaç yorumunu görmüştüm bildimmi
Görüşlerden burç tahmin etmek de acayip 🙄
Burç uzmanına danışabilirsin o daha iyi belirtir.
Hiç bilmediğin bir yere kütüğün gidiyor sıkıntı yok soyadı mı sıkıntı yaratıyor.
Ayırca genel olarak çocuk babasının soyadını alacak annenin soyadı farklı olacak sıkıntı yaşanır.
Bana saçma geliyor.
Radikal bir karar alıp biriyle hayatını birliltirip soyadım aynı kalsın diye uğraşmak bana saçma geliyor
evet kullanmak isterdim bende iki soyad olabilir sorun yok
Ben kabul ederim karım benim soyadımı almasın ama bende bilezikler, gelinlik istemesin düğünün ve ev eşyalarının yarısını ödesin benden ev ve araba bekliyorsa evi arabası olsun tam eşitlik olsun olmuşken
Cevap
8Cevap
Tabi ki istediklerini kullanmalılar
bunun bir kurlaı olmamalı bana göre. ben kocamın soyadnı almak istersem almalıyım. ya da belki o benim soyadımı almak ister. keyfi bir şey olmalı bence.
Yeminle şu kadınları anlamak çok zor annesi babasının soyadını almış eşinin niye almıyorsun. Zaten senin ismin soy ismin gerçek değil
Evlenilmez artık bu zamanda gerçekten, kim uğraşacak bu tür dırdırlarla.
İsteyen kullanabilir. Ben evlendiğim adamın soyadını kullanacağım.
İsteyen kullansın, ben sorun etmiyorum. Demek ki sorun edenler var.
Kullanabilir ben de kendi soy adımı kullanmak isterim sadece
mantıklı bence kendi adıyla bir yerlere gelmiş soyisim tantanasıyla mı uğraşacak
Bu zaten kadının kendi iradesiyle olan bir şey değilmiydi? Benim bildiğim sadece çocuklarının soyadı babasının soyadıyla aynı kalabiliyor sadece.
seda sayan'ın adının ve soyadının marka değeri var. niye değiştirsinki. herkes adı ve soyadıyla tanıyor. resmiyette siyasetçilere soyadıyla seslenileniliyor. siyasetçilerin soyadının değişmesi ilginç olurdu ☺️
Medeni kanunda kadının kızlık soyadını kullanmak istediği kanun var zaten :) kullanmak istese kullanabilir :)
mesele gündemde olmak. "seda sayan" adı ve soyadıyla tanınıyor. sadece adıyala ya da soyadıyla değil. sonucta marka değeri var.
Yani kullanılır tabii, ama davada açmazdım herhalde 😅
Soyadini kullanabilmek icin Dava acmak zorunda 🤓
Kullanırım olur biter 🤓
kadının hakkıdır erkeğine tapan
yurdumun üstünde tüten en son bacak
Kullanabilmeli tabii ki
Boşanmamış mıydı ya evlenmiş mi?
Olabilir
Formalite evleniyorlar zaten 2 haftaya ayrılır.
Evet erkek kadının soy adını almalı
İyi yapmış...
abartmış
seda sayan kalsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?