"Benim kilolu halim hepinizden güzel!" diyen Duygu Özaslan‘a ne demek istersin?

Ben olsa olsa anca kafan güzel olur diyorum :) ya sen? Havuzda çekilen kilolu, selülitli fotolarından sonra Duygu Özaslan. Milleti kandırıyorsun eleştirilerine "Benim kilolu halim bile hepinizden güzel" sözleriyle yanıt verdi.
Benim kilolu halim hepinizden güzel! diyen Duygu Özaslan‘a ne demek istersin?
#Bendeakrebim
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes özgüven patlaması var diyor. Evet var. Çok da takipçisi var. Bir de arş’a ermiş bir egosu var. İşte bunun içinn erkelere çok teşekkür ederiz. Eserinizle övünün. Başı kopmuş tavuk gibi dolanıyor etrafta. Sonunu allen hayır etsin :)
Güncellemeler
+1 yıl
*erkeklere
*allah
"Benim kilolu halim hepinizden güzel!" diyen Duygu Özaslan‘a ne demek istersin?
Cevapla