Ulan acıktım ya. Allah size kolaylık versin valla bak benim gibi şizofrenin yemek başlıklı sorularına maruz kalıyorsunuz.😂 Geçtiğimiz saatlerde Sunny side-up cahilliğini gözler önüne vuran Emotion Özaslan, sert iddialarda bulundu.Takipçileri bikinili paylaşımından sonra linçlemiş olmalı ki " benim kilolu halim hepinizden güzel! " iddiasını fırlattı.Bikinili paylaşımı 1Bikinili paylaşımı 2Kilolu halini Duygu' nun kilolu haliyle kıyaslayacak cesaretin var mı?😁
ben 100 kilo da olsam bu tarz bir düşünce yapısına sahip olmak istemezdim. Bu tarz insanlar böyle konuşur sonra kilo problemi olan veya kilolu olmamasına rağmen kendini yetersiz gören insanlar üzülüyor. Sanane yani ben belki 100 kilo halimle senden daha güzelim yani inanların kilosu seni mi gerdi
Akıl olmadıktan sonra okumamışlığı cahilliği erdem olarak gördükten sonra neyleyim zayıf ya da kilolu olmayı iki türlüde beş para etmez cahil görgüsüz allahın ecnebi kızlarına özenen sahanda yumurta kafalı...
Güzellik kavramlarını yıkmayı hedefleyip veyahut hedeflemiş gibi gösterip saçma sapan yorumlarda bulunan kendini bir halt zanneden saçmalıktan ibaret bir insansın'' Duygu Özaslan''
Bildiğin silikonlu-öcü-götü bu! Buna güzel dersem güzellere haksızlık yapmış olurum ;) benim için güzellik toto meme açmak değildir. Bunun ağzından pislik akıyor demek ki içerde pislik var. O pislikte yüzüne yansımış (kendini herkesten güzel görmek bence çok pis bir düşünce)
çook güzel kıyaslarım benim fiziğim bin basar onunkine yani son halini görünce bunu düşündüm insanlara güvenim 0 her şeyde oynayıp değiştiriyolar keşke biraz doğal olsalar. Herkesin kilolu hali elbette olur ama en azından insanları kandırmamalılar oldukları gibi olmalılar tıpkı Bergüzar Korel gibi
Aslında olay şu ki birileri bu ülkeyi değiştirmeye çalışıyor. Mesela 10 - 15 yıl önce şöyle bir şey olacak deseeler hadi canım sende ülke karışır derler ama artık böyle şeyler çok normal oldu. Bence bu kadar özgür olmamalı kimse çünkü artık böylelerini çocuklar görüyor bir şekilde ve bu kimliğe bürünüyorlar. Saygısız, terbiyesiz bir nesil yetişiyor.
Ünlü escortu falan mı bu? Ne iş yapıyor? Ses sanatçısı mı oyuncu mu tiyatrocu mu? Ne bu? Bu kızı ne zaman duysam sanalda hep bir meme göttt şöleni yayınlıyor. Benim şişman halim ona bin basar 85 kiloyum seyit onbaşı gibi 😂😂😂😂
tam bir keko bu kiz modern olmaya oyleyMIS gibi gorunmeye calisan bir kezban avrupali gibi olmak icin totosuni yirtiyo ama bir burdan ona sadece guluyoruz
Bu kadini gormekten de sıkıldim. Simdi bu yorumuma kekolar ve kezolar kıskanclik diyeceklerdir ama estetik yapmadigi yeri kalmamis yine de ben kadar guzrl degil. Dunun sefil kadini simdi verdigi pozlara bak
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
a mq kevaşesi gudubet karı o muşmula suratıyla kendini güzel sanıyo. piyasadaki at gibi güzel kadınları görmesek inanacaz.