Kayinvalidemin sürekli çok zayıfsın kilo alamadın mı daha demesi?

6 aylık evliyim ve sabrim taştı artık. Eşimle birbirimizi çok severek evlendik, kayinvalidem surekli ilk tanistigimizdan beri ilk önce çok iyi niyetliymis gibi ay kızım gercekten çok güzelsin bebek gibisin maşallahta biraz da kilo olsan çok güzel olur demeye basladi Nisan alisverisin de elbise giydiğim zaman ay ne güzel olmussun prenses gibisin ama içini de doldursan elbisenin çok güzel olacak evlenince kilo alırsın dedi surekli kızım çok zayıfsın deyip durdu ilk başlar da takmıyordum ki esim de bazen kirildigimi anlayıp tartisiyordu. Simdi evlendim ve geçen çok edepsiz bir şekilde bana kızım yani seni anlamiyorum kocan sana nasıl dokunuyor dokunmaya kıyamaz ki kirilacaksin diye dedi o kadar sinir krizi geçirdim ki tartıştım anne sen ne diyorsun bunlar nasıl laflar diye aman kızım beni yanlış anladın iyiliğin için diyorum dedi baş gelemiyorum artık esim her duyduğunda tartisiyor beni koruyor ama eşime de söylemek istemiyorum ne yapmalıyım bilmiyorum bir fikir verin lütfen psikolojik olarak yıprandım cidden

Kayinvalidemin sürekli çok zayıfsın kilo alamadın mı daha demesi?
Cevapla