AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
Gayet normal bir durum.
Açıkçası gram üzülmedim.
Ölümün yaşı olmaz Allah'ın yolundan gitmeyen çabuk ölür
Evet ölümün yaşı olmaz da Allah yolunda gitmeyen çabuk ölür diye de bişey yok. Alakasız bir cümle kurdun
Doğrular bunlar neden buna takıldın tepki verdin bu kadar yoksa dinsiz birisimisin
Müslümanım. Ve insanlar dindar olduğumu söyler. Müslümanları çok severim ama cahil olanlardan da nefret ederim. En çok üzüldüğüm taraf şu ki hem Müslüman olup hem de cahil olanların olması beni gerçekten çok üzüyor. Ayrıca Müslüman olan birine dinsiz demek de dinden çıkarır bak bunu bile bilmiyorsun
Bebek ve çocuk olarak ölenler de var onlar dinsiz mi? Bak senin bu zihniyetin cidden yobaz bir zihniyet.
Müslüman olup çocukken ölen de var, kafir olup 90 yaşında hâlâ yaşayan da var. Aç biraz kitap oku kendini geliştir rica ediyorum. Bilgi seviyesi bu kadar yerlerde olanlarla aynı dine mensup olmaktan rahatsızlık duyuyorum gerçekten. Sorun asla dinde değil. Sorun sizin gibilerde.
Ben gorduklerime bakarım srefsizlik yapan her kim olursa çabuk hak ettiği yere gidiyo
Bunun çubuğu yavaş olmaz. Hakkettiği yere gitmek başka, Allah yolunda olmayan erken ölür demek başka. Bu çok saçma
Değiştir bu düşünceni
Bunun cahillikle alakası yok az dünya dan ulkenden haberin olsun haber izle şu ölen şahıs eşcinsel
Cahil olan sizsiniz
Burada mesele kimin öldüğü değil sen "genel" konuşuyorsun. Erken veya yaşlı ölmenin Allah yolunda olup olmamayla ilgisi yok. Sen şahıstan bahsetmiyorsunuz genel konuşuyorsun. Ona itiraz ediyorum. Degerlendirmen yanlis bir kere
Hanım efendi sen bildiğini okuyon bende sana gördüklerimi tecrübelerimi aktarıyom çok srefsiz gördüm hepsi erken öldü bunu anlatmaya calisiyom rakam çok olduğu için genel konuşmak gayet normal birşey
Allah'ın yolunda gitmeyen çabuk ölür ne Allah aşkına ya😂 hiç mi çocuk ölüm haberini duymuyorsun? Hiç mi 90 yaşında Hristiyan, Yahudi profesörleri yaşadığından haberin yok? Cidden cahil kim ona bu yorumları okuyanlar karar versin yani 😂
Ben de sözün yersiz diyorum. Çocuk ölümleri olmasa, bütün Müslümanlar 100 yaşına kadar yaşasa haklısın. Ama öyle bir durum yok. bir de tecrübelerime dayanarak diyorsun ya 😂. Analiz böyle yapılmaz beyefendi. Bu yaşınızdan sonra da size ben anlatmiyim bunu
Binde bir çocuk ölümü duyuyom ama çkal ölümü hemen hemen her gün duyuyom goruyom
Has Müslümanlar genelde uzun ömürlü yaşarlar zaten
Hem doğallar doğal yaşarlar hemde kolay kolay birşey olmaz
Çok yanlış bir düşünce. Hz. Muhammed (s. a. v.) 61 yaşına kadar yaşadı. Şimdi 90 yaşına kadar yaşayan (haşa) ondan daha mı mübarek. Bu Zihniyetin çok yanlış bir zihniyet kusura bakma
Genelde uzun ömürlü yaşarlar ben ona bakarım hocam
Sen bilirsin. Ben sana katılmıyorum
Allah yolunda olanlar sessiz yasar sessiz ölür. Ondandır böyle düsünmen. Kendi tecrübelerine göre yorum yapıp o erken ölür bu geç diyemezsin.
@Bimunzevi aynen öyle 👍🏻
ülkemiz de pislik yapanlar cinayete kurban gidiyo veya farklı muameleye maruz kalıyo hergun haberleri takip ettiğim için düşüncem bu yönde ilerliyo
Olaya tek taraftan bakıyorsun bardağın dolu tarafı da var.
Masum olduğu halde tecavüze uğrayıp sonra öldürülenler de var genç yaşta. Cidden değiştir bu zihniyeti hiç mi anlamıyorsunuz ya yaşla, iyilikle, kötülükle alakası yok ölümün
Bak neden değiştir diyorum çünkü senin bu yorumunu gören gayrimüslimler şu an diyor ki "Hah bak Müslümanlar böyle cahil yobaz" diyorlardır eminim. Sizin gibilerin bu cümlelerinden dolayı gerçekten İslam'ı öyle kötü zannediyorlar. O yüzden bu kadar kızıyorum yoksa ne haliniz varsa görün yani. Ama İslam'da böyle genelleme yok bunu herkes bilsin
Tek taraflı bakiyom çünkü genelde durum böyle
Bu masumlar hakkında zaten görüşümü belirttim binde bir o manzaralar denk geliyo dedim
İslam'ı kötü bilenler dinsizdir bunun başka açıklaması olmaz onlar bıraksın bahaneleri de gerçek yüzlerini döksün ortaya
Çok üzüldüm. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah
Allah rahmet eylesin ama bu kadar adı anılacak kadar önemli biri değil
bir tane in. e var onun ölmesini isterdim Keremcem lolitoppu
yaaa kıyamam başımız sagolsun rabbim aılseıne sabır versin ınsallah
bu ülked yaşamak mucize
çok fazla stres var!
Darısı Kerimcan'ın başına...
İyi bir insandı çok gençti ,
çok üzgünüm..😞Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun ruhu huzurla uyusun.
allahrahmet eylesin hepimizin sonu bu.
Bro pp ye çok güldüm gldkddlf
Kokkoin ko ko ko in çek öl
Darısı diğer topitoşlara
midemi bulandırıyorsun öl be
@hdgdghgh def ol
Merhametsiz
@ciceklerdogar 🤫👋
Tanımıyorum ama Allah rahmet eylesin
Ne yorum yapılır ki ölmüş insanA
kendisini hiç tanımam bilmem Allah rahmet eylesin
Üzüldüm ya yazık olmuş
O kim ya sallasan fenomene çarpıyo
Üzüldüm Allah rahmet eylesin
Alşah rahmet eylesin...
*Allah
Allah rahmet eylesin günahkarını affetsin
Tanımıyodum Allah rahmet eylesin
Üzüldüm ya nur icinde yatsin
Tanımıyordum allah rahmet eylesin
Ölüm var , inanacağız. Maalesef yaş gozetmiyor.
Herkes ölüyor. Şaşıracak bir durum yok
Allah rahmet eylesin çok gençmiş
Allah rahmet eylesin ölüm herkese gelecektir
Allah rahmet eylesin.
Tanımam etmem. Işığı bol olsun.
Allah rahmet eylesin bu kadar
Çok genç Allah rahmet eylesin..
Oha çok üzüldüm ya nasıl
anaaa :/ ALLAH rahmet eylesin
Allah rahmet eylesin ya uzuldum
Çok severdim... ışıklar içinde uyusun
ışıkta uyuyamaz bence
Allah rahmet eylesin. Tanımam bilmem.
Tanımıyorum ama Allah rahmet eylesin.
Tanımıyorum ama Allah rahmet eylesin.
İlk kez duydum
Kimdir tanımıyorum
Allah rahmet eylesin 😕
Tanımıyorum ama Allah rahmet eylesin
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
Allah rahmet eylesin dicek bir şey yok
Allah rahmet eylesin
üzüldüm mekanı cennet olsun
Öteki tarafta fenomenliğe devam eder
Olabilir 1 günde binlerce insan ölüyor
Allah rahmet eylesin...
Hass... hasta mıydi acaba yazık
çok genç yataşta ölmesi hüzünlendirdi
Pek tanımıyorum Allah rahmet eylesin
Allah rahmet eylesin tanımıyordum
Allah rahmet eylesin de o kim ki? Tanımıyorum
Önüne gelen fenomen olduğu için tanımamak elde değil. Tabi oda insan evladı.
Hayat böyle ansızın gelir ölüm bilemezsin
Tanımıyordum beni ilgilendirmiyorda
Tanımıyorum ama Allah rahmet eylesın kanks
Yakınlarına sabır diliyorum.
Ölmeyi beklerken hep başkaları ölüyor...
Kader kısmet
Allah rahmet eylesin