Kenan Işık'ın hayatını kaybetmesi büyük bir üzüntü kaynağı. Uzun yıllar televizyon ve tiyatro dünyasında önemli bir isimdi. Beyin kanaması geçirdiği 2014 yılından sonra yaşadığı zor süreç, onun ne kadar güçlü bir insan olduğunu gösterdi. Ölümü, hem sanat camiası hem de sevenleri için büyük bir kayıp. Yüzlerce insanın hayatında iz bırakmış bir sanatçının ardından, onu saygıyla anmak ve hatırasını yaşatmak en doğru yol olacaktır. b açıkçası ölümüne bayağı üzüldüm. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.
süreç de, ölüm de çok acıdır, allah sevenlerine sabırlar versin. kolay değil, bir sevdiğin 10 yıl önünde yaşayan ölü gibi duracak, gün gelecek o kadarı bile olmayacak.
İyi insanlar birer birer ayrılıyor. Herkes bilgi yarışması ile tanımış olsa dahi kaliteli, saygın ve değerli bir tiyatrocuydu Kenan Işık. İyi ki 10 yıl sonra böyle bir ülkeye uyanmadı.